Yohan Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Cker ik schrok wel toen bleek dat zij de gevangenen was.. :blink: Word weer lekker spannend.. Reageren
Funktipus Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Gewoon met een grote bak chips op de bank liggen Dat ga ik vanavond doen .. alleen jammer van die irri reclame natuurlijk <_< Reageren
Ewoud Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Ik ben lkkr ana het gourmette dus een stukie vlees erbij Reageren
The Outlaw Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Als ik zo het verhaal hoor van Esther.Dan lijkt me dit ook een hele leuke serie. Alleen ik heb er nog nooit van gehoort dus. Maar ik hou wel van dit soort films/serie's. Ik zal eens een keertje gaan opletten en gaan kijken. Het lijkt me inieder geval een hele leuke serie. ik vind het een ongeloofwaardig verhaal hoor, een ijsbeer op een tropisch eiland? Kom op zeg, straks zit Colombus er ook nog :lol: Reageren
Yohan Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Het was weer een veelbewogen aflevering.. Die de vraag oproept ''Wat voert Mr. Locke in zijn schild? Kan nie wachten tot volgende week.. :rolleyes: Reageren
Funktipus Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Dat is idd. een zeer mysterieus persoon :blink: Vooral het einde .. beetje om zijn hoofd draaien .. er moet wat met hem zijn! Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 In deze aflevering was er niet echt iets mysterieus gebeurt, alleen dat die ene man achterna gezeten werd. Op het laatst zag je dat ze nu beginnen aardig te doen tegen elkaar enzo. Maar die Mr Locke is idd maar een rare, met zijn fluitje. Het zou me niks verbazen als hij nog een keer de onverwachte held uit gaat hangen. En dan dat ze die ene uit zijn leiden wouden verlossen, en toen hij niet in het hart schoot, maar in zijn borst. Dat hij nog even leefde... Reageren
Ewoud Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Als ik zo het verhaal hoor van Esther.Dan lijkt me dit ook een hele leuke serie. Alleen ik heb er nog nooit van gehoort dus. Maar ik hou wel van dit soort films/serie's. Ik zal eens een keertje gaan opletten en gaan kijken. Het lijkt me inieder geval een hele leuke serie. ik vind het een ongeloofwaardig verhaal hoor, een ijsbeer op een tropisch eiland? Kom op zeg, straks zit Colombus er ook nog :lol: Misschien wel en vindt hij misschien ook een ei Maar ik vindt die japaners raar. Reageren
Yohan Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Maar ik vindt die japaners raar. Hoezow..? :blink: Vind Locke vreemder hoor.. Reageren
Ewoud Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 ik krijg niet echt hoogte van hun Reageren
Funktipus Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 Maar dat heb ik nog van niemand. Stukje bij beetje kom je steeds meer te weten over een bepaald persoon. Ik vind dat wel iets hebben Reageren
Ewoud Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Vanavond weer the lost. En als je een beetje info wil. www.lost-tv.nl Reageren
Yohan Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Ik neem het vandaag op... Morgen kijken.. Reageren
Ewoud Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Hij was erg gaaf vanavond blijkt dat ie lock niet kon lopen voor de crash. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.