Jump to content

Serie:Lost

Recommended Posts

Geplaatst:

>_< te druk met GT4 (:D), was daardoor helemaal deze serie vergeten! (terwijl ik de eerst 3 toch echt wel gezien heb :()

Is er veel gebeurd of .. ?

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ewoud

21

• Yohan

19

• -Richard-

8

• Funktipus

5

Geplaatst:

Der is aardig wat gebeurt.

Locke die grijze man kom voor het ongeluk niet lopen.

Hij heeft ook het monster gezien en een zwein gevangen.

En de lijken zijn verbrandt.

Geplaatst:

Er klopt gewoon niet iets met die Locke, waarom had ie al die messen bij zich, en de grote vraag: hoe kon ie daarmee in het vliegtuig komen, het lijkt mij dat je nog door de douane moet, en die laten je niet zo maar gaan met een koffer met messen.

Daardoor denk ik ook dat ie vroeger in het leger heeft gediend en een ongeluk heeft gehad waardoor die niet meer kon lopen.

En weet je wie ik echt een bitch vind? Die meid met die blonde haren, die gewoon niks over heeft voor al die ander mensen, die denkt die alles is, wat vinden jullie van haar??

Geplaatst:

Er klopt gewoon niet iets met die Locke, waarom had ie al die messen bij zich, en de grote vraag: hoe kon ie daarmee in het vliegtuig komen, het lijkt mij dat je nog door de douane moet, en die laten je niet zo maar gaan met een koffer met messen.

Daardoor denk ik ook dat ie vroeger in het leger heeft gediend en een ongeluk heeft gehad waardoor die niet meer kon lopen.

En weet je wie ik echt een bitch vind? Die meid met die blonde haren, die gewoon niks over heeft voor al die ander mensen, die denkt die alles is, wat vinden jullie van haar??

Ik weet het niet over die lock hij kan natuurlijk ook een auto-ongeluk gehad hebben.

Geplaatst:

Ik heb net de aflevering gezien van ''Lost'' ennne tsjah die Locke... Ik denk ook dat ie in het leger heeft gezeten want je komt niet zomaar aan de bijnaam kolonel en in die flashback zag je hem ook missie plannen ofzo... Die messen heeft ie waaeschijnlijk meegekregen doordat ie nog aardig wat connecties heeft met het leger en duz met de douane.

Nou hebben we nog steeds dat monster niet gezien, en toch blijft deze serie spannend... Dit noem ik dan maar ff het ''Blair Witch Effect'' omdat je in die flm de wich ook nie ziet en de film toch spannend blijft...

Ik kan nie wachten tot Vrijdag.. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ja die locke is erg vaag. Ik kan hem ook niet echt begrijpen.

Maar ik denk dat die messen voor die expeditie waren waar hij aan mee wou doen. ;)

Vraag me af wie in de volgende aflevering behandeld wordt.

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:
Maar ik denk dat die messen voor die expeditie waren waar hij aan mee wou doen. 

Dat denk ik ook jah.. :D

Tis alweer Woensdag.. :puh:

Wat vinden jullie van de serie lost ik heb denet 1 en 2 zitten kijken en ik vindt hem aardig spannend. Het is elke vrijdag op net 5.

ewoud

Lees voortaan eerst ook de vorige pagina's.. <_<

Beter lezen kan ook nog.. :unsure:

Want ik zie dit wel vaak gebeuren in verschillende topics..

Vrijdag Net5 21:30

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

Ik vondt het gister een goeie aflevering.

Heel veel in gebeurt. De groep gaat nu eindelijk is een echte groep worden.

Idd, gisteren was een leuke aflevering, ik vind dit echt een goede serie... En net wat jij zegt, ze beginnen een groep te worden. En nu ze water hebben gevonden ben ik benieuwd wat de volgende tegenslag wordt... :rolleyes:

@ Esther, in de aflevering waar we achter komen dat mr. Locke zoveel messen bij zich heeft zegt hij dat hij ze aangegeven heeft! Een vreemd verhaal, maar dat zegt hij! :)

Bewerkt: door Bobbiescie
Geplaatst:

Idd een (nog) zeer vette serie.. :D

Gister aflevering 4 gezien... En jah te vet... Wel lullig voor die gast dat Kate meteen dacht dat ie een handeltje in water had of dat die chinezen dieven waren..

Waiting for Friday.. :lol:

Geplaatst:

Vanavond weer een nieuwe aflevering van lost.

Dus iedereen kijken.

P.s. Brokentable is sinds gisteren ook verslaafd :puh:

Geplaatst:
Vanavond weer een nieuwe aflevering van lost.

Dus iedereen kijken.

P.s. Brokentable is sinds gisteren ook verslaafd :puh:

Sinds vorige week vrijdag al he :-)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...