Ewoud Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Good for me. Maar gisteren was echt een verbasende aflevering. Die ene man wordt in elkaar geslagen door die rare jap. Lock ontdenkt het geheim van die ene gast,maar helpt hem der af om de drugt te ruile voor zijn gitaar. Die japanse vrouw kan engels(had ik al verwacht). Wat een aflevering ben benieuwd naar volgende week. Bewerkt: 9 april 2005 door ewoud Reageren
Yohan Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Het was gister weer een veel bewogen aflevering... De groep is in twee-en gesplitst, een bij het water en andere bij het strand. Het afkicken gaat nu toch echt beginnen voor Charlie. Kate & Jack zijn te koppig om elkaar te vertellen wat ze voelen.. Locke doet gewoon zijn ''hunters'' ding Enne ik kan niet wachten tot VRIJDAG.. Edit: Mensen het is vrijdag duz vergeet niet te kijken om 21:30 Edit 2: Het was weer heel spannend Jack kwam vast te zitten in een grot, Je zag het verleden van Charlie met zijn rockband. Sayid probeerde wederom het signaal op te pikken. Charlie redde Jack uit de grot... Charlie is al zijn dope kwijt. Kate geeft eindelijk toe aan haar gevoelens voor Jack. Sayid pikte het signaal op maar werd plotseling neergeslagen door een onbekende... Edit 3: Ik begin te denken dat mensen zijn gestopt te kijken.. :blink: Best spijtig want ik vind het nog steeds een hele vette serie.. Vrijdag 22 Maart Shannon Heeft haar medicijnen nodig tegen astma, en aangezien Saywer je een boek heeft gevonden wat in Shannon's broers tas zit gaat iedereen ervan uit dat Saywer ook de medicijnen heeft. Sayid denkt dat Saywer hem knock out heeft geslagen toen hij bezig was met het traceren van het signaal. Saywer zegt alleen aan Kate te vertellen waar de medicijnen zijn maar wle in ruil een voor een kus. kate kust hem en Saywer zegt dat hij niet weet waar de medicijnen zijn. Sayid gelooft hem niet en zegt dat ie liegt hij word gek en valt Saywer je aan, hij steekt hem in zijn arm en raakt een hoofdslagader. Saywer overleeft het dankzij Jack. Sayid verlaat de groep en gaat in zijn eentje het eiland verkennen. Charlie en het zwangere meisje trekken samen de grotten in... To Be Continued Bewerkt: 22 april 2005 door Yohan Reageren
Ewoud Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Srry voor de topic boost. Maar vandaag was echt een goeie afleving vond hem erg spanned vooral dat met charlie. P.s. heb dernet prongeluk aflevering 19 in plaats van 9 gedownload maar 19 is zow coole aflevering en 20 wordt nog beter. Reageren
Trax Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Aaah, niets zeggen aub. Ik kijk morgen pas, want ik kon vandaag niet kijken Reageren
Ewoud Geplaatst: 13 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 w a r n i n g s p o i l e r Ik moet wel zeggen dat er iemand dood gaat aan het einde van het seizoen in afl .24 Reageren
Yohan Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 wa r n i n g s p o i l e r Ik moet wel zeggen dat er iemand dood gaat aan het einde van het seizoen in afl .24 Dude hou je mond loop nou alsjeblieft niks te veraden zeg nu maar niks meer.. pls.. :unsure: Reageren
Ewoud Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Dude daarvoor staat er spoiler, je moet niet per se lezen wat er onder staat. Dus je kan beter die qoute weghalen. Reageren
-Richard- Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ik heb ergens gehoord dat ze een script voor 8 seizoenen hebben klaar liggen. Als dit echt zo is, hoop ik dat de afleveringen niet zo langdradig enzo gaan worden. Reageren
Yohan Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ik heb ergens gehoord dat ze een script voor 8 seizoenen hebben klaar liggen. Als dit echt zo is, hoop ik dat de afleveringen niet zo langdradig enzo gaan worden. Woow 6 seasons.. :blink: Niet dat ik het erg vind als het spannend enz blijft.. Maare lijkt me wel moeilijk om het boeiend te houden opgegeven moment is je fantasie toch ook op.. Weet je nog waar je t hebt gehoord..? @ Ewoud Check je PM als je wil.. Reageren
-Richard- Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Weet je nog waar je t hebt gehoord..? Van een vriend, die zecht dat hij het heeft gelezen op internet. Hij heeft ookal een paar delen ge-download, en vertelt wat er gaat gebeuren. Maar dat is niet leuk om nu al te weten voor die mensen die dat op tv volgen (waaronder ik) Reageren
Ewoud Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ja ik kan ook bevestigen dat er meedere seizoenen zijn. Dit seizoen is 24 afleveringen. Reageren
-Richard- Geplaatst: 7 juni 2005 Rapport Geplaatst: 7 juni 2005 Even een vraag, waarom komt lost niet meer? Is er een zomerstop ofzo? :huh: Reageren
Yohan Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Geplaatst: 8 juni 2005 Even een vraag, waarom komt lost niet meer?Is er een zomerstop ofzo? :huh: Jah zomerstop, het enige mindere aan de zomer zowat alle series stoppen.. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Hey, Dit is misschien oude topics uit de sloot halen, maar vondt het toch de moeite waard. Kennen jullie die soap nog ? Als het goed is hebben jullie de eerste 25 afleveringen gezien ? perfect, Lost heeft geen zomerstop trouwens, het eerst edeel van de serie is simpelweg afgelopen. 21 September 2005, komen de eerste afleveringen van het 2e deel op ABC. Ik als nummer 1 fan van lost ben lid op een spaans *lost* forum waar ik voordurent nieuwtjes te horen krijg. Ik ben nu een Trailer van aflevering 2X01 aan het uploaden... Ik heb hier meer trailers liggen, die load ik wel up als er naar gevraagt wordt. Trailer van aflevering 2X01 (cap26) ik hoop dat hier nog meer LOST fans ronddwalen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.