Jump to content

Serie:Lost

Recommended Posts

Geplaatst:

Kuch kuch, weg met de stoflaag. Naar dit topic was ik op zoek...

Volgens mensen nog steeds Lost? Ik zou namelijk graag willen weten wat jullie denken over:

- de nummers 4 9 14 15 23 42

- het antwoord van het luchtstation (?) dat Boone ontving na de noodoproep vanuit het gevonden vliegtuig

- het geheime luik waar plots het licht ging schijnen

- het gedoe rond de baby

- en de plaats van het eiland

• Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ewoud

21

• Yohan

19

• -Richard-

8

• Funktipus

5

Geplaatst:

Bij dat stuk dat boone een noodoproep geeft denk ik dat ze de microfoon(of hoe zo'n ding ook mag heten)

gemaakt word door sayid. En dat ze dan oproepen maar niks terug krijgen.

Bij dat luik denk ik dat er ondergrondse tunnels lopen.

Waar vroeger mensen doorheen liepen toen ze dit eiland aan het onderzoeken waren.

Plaats van het eiland weet ik niet

Geplaatst:
Bij dat stuk dat boone een noodoproep geeft denk ik dat ze de microfoon(of hoe zo'n ding ook mag heten)

gemaakt word door sayid. En dat ze dan oproepen maar niks terug krijgen.

Bij dat luik denk ik dat er ondergrondse tunnels lopen.

Waar vroeger mensen doorheen liepen toen ze dit eiland aan het onderzoeken waren.

Plaats van het eiland weet ik niet

Het vreemde van die noodoproep uit de (nu in Nederland ) meest recente aflevering is het antwoord. De mensen aan de andere kant van de lijn antwoorden namelijk met iets van: "Hello, there are no survivors of flight 815."

OF

de mensen aan de andere kant van de lijn antwoorden namelijk met iets van: "Hello, whe are the survivors of flight 815."

Kortom, er is nogal veel mysterie rond het antwoord wat Boone kreeg. Maar aangezien Locke net opdat moment vreselijk er tussendoor moest schreeuwen hoorde je er weinig van. Maar zowel het eerste als het tweede antwoord zou nieuwe vragen opleveren.

De nummers kan ik niks mee, maar ergens op internet vond ik dat het coordinaten zijn. Maar daar klopt volgens mij ook de ballen van, want alleen 4 graden al ligt al net iets links van Engeland. En daar liggen de Fiji eilanden nevernooit niet, want hoogstwaarschijnlijk zitten ze daar ergens in de buurt.

Ik vermoed dat het geheime luik een pad verbergt, óf naar "the others", óf naar de Zwarte Rots waar veel over gepraat wordt, óf allebei.

Het gedoe om het stelen van de baby blijft ook echt een mysterie. Waarom juist die baby, en waarom had die waarzegger (toen de toekomstige moeder Shannon nog thuis was) zo'n verschrikkelijke tegenstand tegen de reis naar Australie?

Geplaatst:
Het vreemde van die noodoproep uit de (nu in Nederland ) meest recente aflevering is het antwoord. De mensen aan de andere kant van de lijn antwoorden namelijk met iets van: "Hello, there are no survivors of flight 815."

OF

de mensen aan de andere kant van de lijn antwoorden namelijk met iets van: "Hello, whe are the survivors of flight 815."

De mensen aan de andere kant van de lijn, hoorde dat Boone zei dat ze de overlevende waren van vlucht 815. Ze vroegen toen of ze het goed hadden verstaan, en of hij het wou herhalen. Maar voor Boone nog kon antwoorden viel hij uit die boom. Dus nu de vraag, hebben ze het goed verstaan en komen ze zoeken? of hebben ze het niet goed verstaan en laten ze hun op het eiland...

De nummers kan ik niks mee, maar ergens op internet vond ik dat het coordinaten zijn. Maar daar klopt volgens mij ook de ballen van, want alleen 4 graden al ligt al net iets links van Engeland. En daar liggen de Fiji eilanden nevernooit niet, want hoogstwaarschijnlijk zitten ze daar ergens in de buurt.

De lotto nummers van de ene gast, ben benieuwd wat ze betekenen.

Ik vermoed dat het geheime luik een pad verbergt, óf naar "the others", óf naar de Zwarte Rots waar veel over gepraat wordt, óf allebei.

Ik weet wat er onder het luik zit. Ik heb het al gezien, maar ik zeg niks. Je verwacht het nooit...

Het gedoe om het stelen van de baby blijft ook echt een mysterie. Waarom juist die baby, en waarom had die waarzegger (toen de toekomstige moeder Shannon nog thuis was) zo'n verschrikkelijke tegenstand tegen de reis naar Australie?

Ik denk dat die ene vent, die haar toen had ontvoerd iets met die baby heeft gedaan. Ik denk dat als die baby er is, dat je dan het antwoord zult krijgen/zien.

• 2 weken later...
Geplaatst:

kheb een vraagje, vorige week heb ik lost gemist, ik woon in belgie en daar is de serie van september begonnen, alf 15+16 heb ik dus gemist, wilt iemand zegge wat er dan zoals gebeurt, morge is het 17+18 en ik wil het kunnen volgen

thx

Geplaatst:

Boone is dood

Dat luik dat ze gevonden hadden, daarbinnen is licht gaan branden.

En die zwangere is bevallen.

En de vorige aflevering was een samenvatting, nu begint dus eigenlijk het nieuwe seizoen. We wachten het af. :)

Geplaatst:

das een andere aflevering ze, de laatste die ik heb gezien was ze nog zwanger en hebben ze ethan afgeschoten :klap:

Geplaatst:

Maar nu ook dat ze Locke duister maken had ik niet verwacht.

Die Shannon wou hem ook afschieten, maar Sayid hield haar tegen.

Wat vet was, was dat ze zo'n filmpje van Sayids leven lieten zien. Hij zat in Sydney en had een vriend met terroristische plannen. Ik ga er nu niet zo op in, alleen was het..ja.."leuk" om te zien hoe terroristen zoiets doen. Dat je in ieder geval een idee krijgt.

Geplaatst:
Maar nu ook dat ze Locke duister maken had ik niet verwacht.

Die Shannon wou hem ook afschieten, maar Sayid hield haar tegen.

Wat vet was, was dat ze zo'n filmpje van Sayids leven lieten zien. Hij zat in Sydney en had een vriend met terroristische plannen. Ik ga er nu niet zo op in, alleen was het..ja.."leuk" om te zien hoe terroristen zoiets doen. Dat je in ieder geval een idee krijgt.

En toen pleegde die vriend zelfmoord, wrede wereld :-( .

Was dat alles wat er gebeurt was, ik heb namelijk het laatste half uur gemist. :sst:

• 4 maanden later...
Geplaatst:

ja ik volg het ook en dinge die oude man ben ze naam weer vergeten is een mysterieuse man ze hebben nu al

in die kluis gezten maat wat betekend quarataine fozoiets dat stond op de luik wat is dat :t

Geplaatst:

qua·ran·tai·ne (de ~)

1 tijdelijke afzondering van personen, dieren of zaken die besmet zouden kunnen zijn met ziektekiemen

;)

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...