Yohan Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Seizoen 2 komt net pas op gang joh... Reageren
Ice Cube Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Seizoen 2 komt net pas op gang joh... In Belgie is de tweede seizoen al bijna afgelopen Reageren
Yohan Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ow hehe dat wist ik niet... Damn Nederland is echt altijd traag... Reageren
EXIT Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Seizoen 2 komt net pas op gang joh... In Belgie is de tweede seizoen al bijna afgelopen in belgie hebben we noch maar 3 afleveringen gezien van seizoen II Reageren
Svenie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Seizoen 2 komt net pas op gang joh... In Belgie is de tweede seizoen al bijna afgelopen Helemaal niet.Kijk hier maar even hoeveel afleveringen we nog te gaan hebben:Klik. Het is te zien op welke zender je hem kijkt,ik kijk hem op vt4 maar jij kijkt hem mischien op die andere zender ik weet niet welke (die nieuwe ). Reageren
Ice Cube Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Prime dus :P maar het zijn er toch nog 10 nog effe wachten om stoom af te laten Reageren
Argon Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Om dit topic maar even van onder het stof te halen een reactie van mij Op vt4 is de serie nu tijdelijk onderbroken door de weersomstandigheden op Hawai (midden seizoen 2 dus) en ik vind dat alles eigelijk slechter aan het worden is seizoen 1 was echt super super goed maar het word allemaal te langdradig. Maar het is nog altijd goed en ik zal er ook naar blijven kijken omdat ik gewoon het einde wil weten nu. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.