Farid. Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Onderwerp: The GodFather Soort design: Sig. Size design: 400x150 Render: Ja Animatie: Mag Premade: mag Tijd van inlevering: ZSM. Opmerking: Succes! ik post de mijne als de joune er is! Farid
.Senne Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 ik wil wel m'n andere battle is bijna afgelopen (ben ik aan het verliezen ), dus deze kan ik ook wel meedoen.. alleen zou mijn sig dan minstens morgen (namiddag of avond) pas kunnen af zijn. ben ik n goede kandidaat voor jou?
Farid. Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Senneken is goed! Zou iemand de naam willen veranderen?? Senneken wordt mijn tegenstander
.Senne Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 bij gebrek aan inspiratie is het dit geworden: ik denk niet dat ik daarmee een battle kan winnen, maar toch nu nog faridjee die zijn sig post, en dan kan het stemmen beginnen.
Farid. Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Senneken: Faridjee: Let the battle begin! Bewerkt: 4 augustus 2008 door faridjee
cj101 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Ik stem op Faridjee. die van senneken is wel mooi maar die van Faridjee is toch meer de godfather stijl en die van senneken is tog wat minder die stijl en een beetje druk. vote: Faridjee. Bewerkt: 4 augustus 2008 door cj101
Farid. Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Mensen, nog maar 1 dag om te stemmen hoor
Sprunk Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik stem op Senneken, omdat zijn sig mooier is vind ik. Die van Faridje vind ik wat leeg en ik vind het zwart-wit niet zo geweldig. Die van Senneken heeft wat meer kleur en heeft geen kale plekken. Daardoor is zijn sig wel weer wat drukker dan die van Faridje. Eigenlijk vind ik beide sigs niet helemaal perfect gelukt Stem: Senneken 1-1 geloof ik nu hé?
Timske Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik stem Senneken, die van hem is veel mooier. De tekst is veel creatiever en er zitten meer plaatjes etc. op..
Farid. Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) 2-1 Senneken Verder stemmen Bewerkt: 5 augustus 2008 door faridjee
brian991 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik stem op senneken bij faridje is het alleen maar een beetje gebrusht op de achtergrond dus een beetje simpel en ik vind die van senneken mooier
NickyHendriks Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 @Senneken: Mooie sig. Je hebt mooi gebruik gemaakt van de mogelijke renders die je had/hebt gedownload. @Faridjee: Mooi sig maar totaal niet mijn stijl ik heb het gevoel dat je er niet langer dan een paar minuten aan hebt gewerkt. Volgens mij komt het door het idee dat je alleen hebt gebrusht de render hebt neergezet en een tekstje meer niet. Maar zo denk ik erover. Ik zal graag deze sigs met een rate systeem van Flitskikker raten alleen rekt dat de hele pagina uit waar volgens mij niet veel mensen op wachten. Zoals jullie al konden raden gaat mijn stem naar: Senneken
Dizzee Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Winnaar: senneken, gefeliciteerd met je eerste punt. Verliezer: faridjee Closed en updated.
Recommended Posts