Salvatore Leone Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb zelf een simpel model gemaakt met een opening zodat je erin kan lopen Ik kan er ook inlopen alleen heb ik een probleem. Als ik er binnen in zit is alles ontzichtbaar. Aan de buitenkant niet. Hier een paar plaatjes: Opening,buitenkant wel normaal. Dit is in de binnenkant,zoals jullie zien is ie dan ontzichtbaar. Weet iemand hoe ik dit moet fixen? Alvast bedankt! Bewerkt: 3 augustus 2008 door Salvatore Leone Reageren
Timske Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Waarmee heb je het gemaakt? Reageren
Salvatore Leone Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Waarmee heb je het gemaakt? 3ds max. PS:Was iets mis met de plaatjes toen je poste maar is nu gefixt. Bewerkt: 3 augustus 2008 door Salvatore Leone Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Dat heb je altijd met 3d models. Wat je dus moet doen: Open je bestand in 3ds max. Selecteer je model en klik hierop: Het staat ergens rechtsbovenaan. Dan kies je uit de Modifier List 'Shell". Dan zul je een getal in moeten vullen. Elke waarde tussen de 0 en de 1 is goed in jou geval. 0 is het beste voor jouw model. En dan exporteer je hem nog eens als dff en col. Dan is ie goed denk ik Als je me niet snapt PB je me maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.