the-knight-rider Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 hoi allemaal ik heb een vraag ik zit met een probleem ik weet niet hoe ik portal gun mod moet acktieveren want die heb ik in gta sa zitten en geinstaleert hoe werkt dat en welke knop op het toetsenbord moet ik drukken want ik weet wel dat je het kunt gebruiken door een toets in te drukken maar hoe doe ik dat met deze mod portal gun mod kan een van jullie mij helpen alvast groeten the knight rider mijn msn adres is >>> Door Dutchy3010: Emailadres verwijderd, deze zijn niet toegestaan op dit forum.<<< Reageren
extron Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 je maakt in je hoofd directorie een map met de naam cleo , daar zet je portalgun.cs erin of hoe het ook noemt , het eindig zeker op .cs dan heb je cleo 3 nodig dus gwn ff googlen naar cleo 3 library download dat zet de bestanden over op de juiste plaats in je gta sa (er staat een README file in dus) en dan in het game is het denk ik portal dat je moet typen , de uitleg zit normaal bij dat portalgun Greetz, Extron Reageren
graafschap.b Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik leg het heel simpel uit je hebt cleo3 nodig. en de code voor de portalgun is portal bij de rest van de mods is het alles voor de .punt. bijvoorbeeld portal.cs dan is de code portal en mop.cs dan is het mop. snap je je hebt wel cleo3 libry nodig. ps let niet op me spelling fouten. ow ja en het grbruiken van de portal is richten linke muisknop en richten en dat midelste rolding. en dan springje er in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.