Jump to content

Authentication number?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb TDU gekocht, maar als ik hem na het installeren open, staat er dat ik een account moet maken.

Ik heb het account gemaakt, en ik open mijn account. Nu staat er dat ik een Authentication number moet invullen, WTF is dat! :sst:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even gekeken en als ik "Authentication number tdu" intyp op Google krijg ik Warez wat illegaal is op het GTAForum. Dus waarschijnlijk heb je de game gedownload inplaats van gekocht. ;)

Edit: Heb je de game al geïnstalleerd?

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:
Ik heb even gekeken en als ik "Authentication number tdu" intyp op Google krijg ik Warez wat illegaal is op het GTAForum. Dus waarschijnlijk heb je de game gedownload inplaats van gekocht. ;)

Ik heb het spel in Turkije gekocht, maar het was een kopie. Ik denk ook dat het illigaal is. :-(

Geplaatst:

Ik heb het spel in Turkije gekocht, maar het was een kopie. Ik denk ook dat het illigaal is. :-(

Dan kan het best zijn dat het spel illegaal is :-(

Heb je hem trouwens op de markt gekocht ?

Want ik las ook in een topic dat iemand Liberty City Stories op de pc had :*D

Geplaatst:

Dan kan het best zijn dat het spel illegaal is :-(

Heb je hem trouwens op de markt gekocht ?

Want ik las ook in een topic dat iemand Liberty City Stories op de pc had :*D

Dit doe je weer op een andere manier, maar dit is tevens illegaal en wat illegaal is mag niet worden besproken op het GTAForum.

Geplaatst:

Staat dat niet op de achterkant van je boekje?

Als je die gekregen hebt?

En in zulke landen moet je oppassen met spellen, zo heb ik een aantal gekopieerde GBA spellen gekocht.

Gelukkig waren er 2 of 3 legaal, met de Sims kan ik niet saven enzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...