gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Onderwerp: Freestyle Soort design: Freestyle Size design: Freestyle Render: Freestyle Animatie: Freestyle Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Doe je best en hier is mijne:
Thabit Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Bewerkt: 4 augustus 2008 door Thabit
.Senne Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Thabit: ik vind jouw sig op zich wel mooi, al vind ik hem hier en daar wat minder. zo vind ik de rechtse achtergrond niet passen bij de linkse, ene kant licht en wolken precies, andere kant donker en vuur.. misschien is dit de bedoeling, maar dat vind ik minder. de border vind ik wel leuk, alleen de boven-en onderkant. zo te zien heb je je naar gta-pilot zijn signature gericht, want dat is hetzelfde, en jullie hebben beiden geen tekst. de render vind ik wel goed geplaatst, al had je hem langs links misschien wat beter ingeblend, zodat het niet zo afgetekend stond. 8.5/10, mooie sig GTA-pilot: ook dit is een zeer geslaagde sig, is dat langs de linker kant een ingewerkte C4D of een speciale brush? dat geeft wel een cool effect, alleen is de rechter kant dan weer wat leeg.ik vind de jouwe wat meer uitstraling hebben, en één geheel vormen. 9/10 ik vind 'm net iets beter dan thabit de zijne. 1 vote voor GTA-Pilot
cj101 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Ik stem ook op gta-pilot. Ik vind die van jullie allebei wel mooi maar die van gta-pilot is toch iets spektakulairder en echt uitspringend en die van Thabit net iets minder dus daarom vote: gta-pilot Bewerkt: 4 augustus 2008 door cj101
Thabit Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik stem ook op gta-pilot. RatenIn ons Graphics Forum raten wij wat uitgebreider dan normaal. Niet alleen leden de hemel inprijzen met knap gedaan en fantastisch, maar ook tips meegeven en uitleggen waarom je iets vindt is erg belangrijk. Wij willen graag zien dat je bij elke rate of stem die je geeft je mening te onderbouwd, dus vertellen waarom je dat vindt of wat die gene er aan kan verbeteren. Dit maakt het voor degene die zijn design laat raten ook stukken leuker en heeft er vaak ook nog wat aan. Even onderbouwen aub.
Sprunk Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik stem ook op gta-pilot, de effecten die hij heeft gebruikt vind ik mooier, en passen goed bij de rest van zijn sig. De effecten bij Thabit vind ik er niet bij passen. De sig van gta-pilot is ook meer een geheel dan die van Thabit. Stem: gta-pilot
Dizzee Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Sorry voor de late reactie, gta-pilot heeft weldegelijk zijn pb op tijd gestuurd. Winnaar: gta-pilot, +1 punt Verliezer: Thabit, -1 punt Closed en updated.
Recommended Posts