Jump to content

auto nummerborden

Recommended Posts

Geplaatst:

beste mensen van het forum :dans:

ik heb veel auto's waar een standaart nummerbord (bijvoorbeeld een duits nummerbord op de auto)

ook als ik de real license plates mod installeer blijft er bijvoorbeel op die auto een duits nummerbord zitten weet iemand of het moglijk is er gewoon een sanandreras nummerbord op te plakken of zo? :D

alvast heel erg bedankt!! :eten::tu::dans:^_^_O_^_^:Y0_0;)8):*D

Geplaatst:
beste mensen van het forum :dans:

ik heb veel auto's waar een standaart nummerbord (bijvoorbeeld een duits nummerbord op de auto)

ook als ik de real license plates mod installeer blijft er bijvoorbeel op die auto een duits nummerbord zitten weet iemand of het moglijk is er gewoon een sanandreras nummerbord op te plakken of zo? :D

alvast heel erg bedankt!! :eten::tu::dans:^_^_O_^_^:Y0_0;)8):*D

Ik heb de mod zelf nog nooit geprobeerd, maar die mod zorgt er toch voor dat alle nummerborden in San Andreas veranderen in echte nummerborden?

:cya:

Geplaatst:

dat is juist mijn probleem het zit zo bij alle auto's die al standaart een sanandreas nummerbord hebben daar verandert ie ook gewoon in mijn geval california of nevada maar ik heb de mercedes ml500 gedownload van gta action en daar zit een duits nummerbord op en die verandert niet :D

en bedankt voor de reactie _O_

Geplaatst:

Ik neem aan dat je mods hebt geïnstalleerd, en dat die mods dan een texture hebben als nummerbord. Dat veranderd dus niet, welke mod je ook installeert.

Geplaatst: (bewerkt)

kan ik dat niet veranderen? :-(

(want ik heb ook een mercedes E500 en daar zit wel gewoon eensanandreas nummerbord op op dit moment california of nevada ^_^

Bewerkt: door anton
Geplaatst:

Jah, maar dat zal zijn omdat die andere Mercedes wel een standaard nummerplaat als texture heeft, en dus kan je die wel veranderen.

Niets aan te doen, je zal met een Duitse plaat moeten blijven rondrijden 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...