Hayte Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 anders zou je ook naar de website van de headset gaan, en kijken of daar iets staat, anders klantenservice van je headset mailen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 bedankt voor julie hulp en het is gelukt ik drukte niet lang genoeg op de knop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 bedankt voor julie hulp en het is gelukt ik drukte niet lang genoeg op de knop Graag gedaan Ik ben blij dat je hem werkend hebt gekregen....Have fun met je headset en we spreken elkaar vast nog wel eens online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.