Jump to content

problemen multiplayer

jeffback

Recommended Posts

Vaak als ik in een “kamer”kom met spelers en ik wil naar een ander spel dan blijft het hangen op het zwarte scherm met rechts onder in de melding “loading”

Vaak is dan het enige wat ik kan doen het spel afsluiten, dan wordt ook mijn hele PS opnieuw opgestart ipv het spel alleen afsluiten. Dit gebeurd dus +/- 1 op de 5 keer

Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee?

Grtz Jef

Delen op andere websites

Vaak als ik in een “kamer”kom met spelers en ik wil naar een ander spel dan blijft het hangen op het zwarte scherm met rechts onder in de melding “loading”

Vaak is dan het enige wat ik kan doen het spel afsluiten, dan wordt ook mijn hele PS opnieuw opgestart ipv het spel alleen afsluiten. Dit gebeurd dus +/- 1 op de 5 keer

Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee?

Grtz Jef

Nee dat weet ik dan ook niet.Mischien bedoel je: You lost connection to other players.

Delen op andere websites

Nee ik heb er geen last van.

Vaak als ik het loading scherm zie wacht ik en dat kan soms (gebeurt echt heel weinig gelukkig) wel een minuut of 10 duren.....

Dus ik kom er wel altijd uit echter kan het soms wel eens lang duren :duh:

Daarom heb ik een andere hobby wat heet gitaarspelen zodat ik deze lange minuten makkelijk doorkom :D

en mensen in de wachtruimte (en tijdens spel) kan irriteren met gepingel :schater: [/font]

Bewerkt: door LangeDraak
Delen op andere websites

Vaak als ik het loading scherm zie wacht ik en dat kan soms (gebeurt echt heel weinig gelukkig) wel een minuut of 10 duren.....

Daarom heb ik een andere hobby wat heet gitaarspelen zodat ik deze lange minuten makkelijk doorkom :D

en mensen in de wachtruimte (en tijdens spel) kan irriteren met gepingel :schater: [/font]

oke haha, nou ja zolang wacht ik dus nooit na 1a2 minuten denk ik altijd dat het toch niet meer goed komt.. ben een beetje ongeduldig :D maar heb weleens 10 minuten gewacht maar gebeurde nog niets

Delen op andere websites

oke haha, nou ja zolang wacht ik dus nooit na 1a2 minuten denk ik altijd dat het toch niet meer goed komt.. ben een beetje ongeduldig :D maar heb weleens 10 minuten gewacht maar gebeurde nog niets

Hmmm dat heb ik nog niet echt gehad.... 10 min is wel redleijk lang maar ik heb het nog nooit langer gehad dan dat.....

Maar vreemd dat hij bij jou zo vaak vastslaat......

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...