Daan007 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 De nieuwste Batman film is uit. Normaal gesproken ben ik niet een fan van Batman. Maar door het optreden van Heath Ledger (R.I.P) is dit een van de beste films die ik de afgelopen jaren heb gezien. En ik ben aan de recensies te zien niet de enigste. Iemand vond de Dark Knight de Godfather 2 van de comicfilms. De records van Star Wars en Shrek zijn verbroken en ze zijn nu hard op weg om die van de Titanic ook te verbreken. Maar wat vonden jullie van de film? Is hij alle lof waard? Reageren
1974 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) De nieuwste Batman film is uit. Normaal gesproken ben ik niet een fan van Batman. Maar door het optreden van Heath Ledger (R.I.P) is dit een van de beste films die ik de afgelopen jaren heb gezien. En ik ben aan de recensies te zien niet de enigste. Iemand vond de Dark Knight de Godfather 2 van de comicfilms. De records van Star Wars en Shrek zijn verbroken en ze zijn nu hard op weg om die van de Titanic ook te verbreken. Maar wat vonden jullie van de film? Is hij alle lof waard? Ik heb hem nog niet gezien maar wat ik wel weet is dat ik The Joker van 1989 ne de tekenfilm serie er wel beter uit vindt zien, maar over Heath,s acteer werk kan ik niets zeggen Ode aan Mark Hamil En Jack . Bewerkt: 4 augustus 2008 door 1973 Reageren
Forever GTA Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 The dark night Jemig 2 uur en 50 minuten duurde deze film was ook wel nodig blijkbaar. Zeer goeie film erg spannend vooral door de muziek/geluid, goeie gevechten en ontploffingen. De dialogen zijn super en de qoutes ook deze 2 laatst films zijn zeker de beste ongeveer. De echte batman fans zullen zeker in het begin al ondekken wie two-face is en er aan komt, vind het wel jammer dat het maar van kort duur is en niet meer van zijn gekheid kunnen zien. Deze two-face ziet er veel beter uit dan in een andere batman film. Het moet een nieuwe clown zijn maar batman zei 'hij weer' maar bij two-face niet? Je merkt het verschil wel met de joker uit deze film en die wat ouder is, maar ik vind het tegen vallen vind de oude joker met jack nicholson beter nahja die is meer lolliger natuurlijk en bij deze film meer geschifter/chaotischer. Vind m weinig hebben make-up is al niet zo goed opgedaan maakt me iets saaier en lijkt net of ie niet echt z'n best doet om een clown voor te stellen, een depressieve man met een beschadiging en make-up op die aan het eind van z'n latijn is en hij heeft er geen zin meer in zo, komt ie over. En dan dat stomme trekje met het gesmak/gelik met de tong. Ik mis ook z'n speeltjes die jack nicholson wel had. En wannneer wordt batman nou eens niet de underdog etc.. en eens echt een held gezien al zien de mensen in gotham dat vast wel Ik vraag me af waarom ze die batman films over willen doen het zijn telkens andere batman personen en de schurken zijn ook anders telkens en dan niet alleen de personages, zeker re-make films om het te verbeteren ofzo maar heb echt zo kunnen ze geen nieuwe vijanden maken ze doen alleen de oude. Wat betreft titanic misschien is ie al verbroken zoveel super films zijn er al uit geweest, maar t is nog steeds 1 van de beste. Reageren
Youp Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Batman stinkt, de Joker FTW! Geweldig film, ik heb de dag naar de release gegaan, en vond 'm echt zeker vet! Reageren
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Batman stinkt, de Joker FTW! Geweldig film, ik heb de dag naar de release gegaan, en vond 'm echt zeker vet!Wat bedoel je precies dat de Joker geweldig is en batman niet, als dat zo is dan heeft u volkomen gelijk.[/font] Reageren
Youp Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Batman stinkt, de Joker FTW! Geweldig film, ik heb de dag naar de release gegaan, en vond 'm echt zeker vet!Wat bedoel je precies dat de Joker geweldig is en batman niet, als dat zo is dan heeft u volkomen gelijk.[/font] Batman moet eerst maar eens de baard in de keel krijgen voordat ie zo stoer gaat doen. Reageren
1974 Geplaatst: 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 Batman stinkt, de Joker FTW! Geweldig film, ik heb de dag naar de release gegaan, en vond 'm echt zeker vet!Wat bedoel je precies dat de Joker geweldig is en batman niet, als dat zo is dan heeft u volkomen gelijk.[/font] Batman moet eerst maar eens de baard in de keel krijgen voordat ie zo stoer gaat doen. Dat is waar. Reageren
Daan007 Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Batman stinkt, de Joker FTW! Geweldig film, ik heb de dag naar de release gegaan, en vond 'm echt zeker vet!Wat bedoel je precies dat de Joker geweldig is en batman niet, als dat zo is dan heeft u volkomen gelijk.[/font] Batman moet eerst maar eens de baard in de keel krijgen voordat ie zo stoer gaat doen. Dat is waar. Hoezo dat is waar? Je zei net nog dat je die film niet eens had gezien. Reageren
1974 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Batman stinkt, de Joker FTW! Geweldig film, ik heb de dag naar de release gegaan, en vond 'm echt zeker vet!Wat bedoel je precies dat de Joker geweldig is en batman niet, als dat zo is dan heeft u volkomen gelijk.[/font] Batman moet eerst maar eens de baard in de keel krijgen voordat ie zo stoer gaat doen. Dat is waar. Hoezo dat is waar? Je zei net nog dat je die film niet eens had gezien. Trailer. Reageren
Daan007 Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Als je wel de trailer heb gezien, maar dan niet direct naar de bios bent gegaan, ben je stom. Reageren
1974 Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2008 Als je wel de trailer heb gezien, maar dan niet direct naar de bios bent gegaan, ben je stom. We hadden hier een bios, maar die moest zo nodig weg . Reageren
Robin B Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Als je wel de trailer heb gezien, maar dan niet direct naar de bios bent gegaan, ben je stom. Inderdaad . Gezien de recensies een hele goede film! Ik heb niet gezien maar heb de trailer ook niet gezien . Reageren
1974 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Als je wel de trailer heb gezien, maar dan niet direct naar de bios bent gegaan, ben je stom. Inderdaad . Gezien de recensies een hele goede film! Ik heb niet gezien maar heb de trailer ook niet gezien . Hoe kan je dan zeggen dat ie gelijk heeft. Reageren
Daan007 Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ach, Robin wil gewoon even meelullen. Daar heb jij ook wel eens last van. Nietwaar, 1973? Reageren
1974 Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Ach, Robin wil gewoon even meelullen. Daar heb jij ook wel eens last van. Nietwaar, 1973?Ach . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.