Jump to content

Dark Knight

Recommended Posts

Geplaatst:

Man wat maak jij veel topics. :duh:

>>> Door Jowx: Waarin jij telkens weer moet reageren.. :Y Ontopic blijven!! <<<

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

10

• Daan007

6

• Youp

3

• Robin B

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Lijkt me wel een leuke film net zoals vele anderen. Ik heb namelijk op het nieuws gehoord over het nieuwe woord 'zwaffelen' en dat de Dark Knight het meest (illegaal) gedownloade film is, helaas weet ik het precieze getal niet meer alleen het was wel heel erg veel voor een normale film. Ik weet niet of ik hem wel ga huren/kopen/hosselen, ik ben namelijk nooit een fan geweest van dat soort films omdat het altijd zo voorspelbaar is wat er gaat gebeuren wat ook bij veel andere films het geval is.

Geplaatst:

Ik vond het een hele vette film toen ik 'm voor het eerst in de bioscoop zag, maar op DVD/Blu-Ray ga ik hem niet halen. Zoveel geld heb ik er ook weer niet voor over om hem nog eens te zien.

(@ Hackman: swaffelen joh, met een 's'. Kijk maar in de Van Dale, daar staat het sinds kort in. :D )

>>> Door Jowx: Niet over illegale zooi posten ajb.. <<<

Geplaatst:

Ik heb hem DVD, ik ga straks lekker voor het eerst kijken. Me ouders zijn dan weg en dan is er niemand thuis, dan kan ik lekker rustig de film kijken. Ik ben benieuwd.... :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...