Jump to content

kan je vliegen in een vliegtuig


prolite1

Recommended Posts

kan je vliegen in een vliegtuig want bij de airport staan er wel een paar maar ik kan er niet in.

ow ja vraag ik dat ook meteen.komen er geen nieuwe gta iv cheats meer.dat is een van de redenen dat ik het kocht.(is leuk en grappig als je vrij rondrijd)

Link to comment
Delen op andere websites

kan je vliegen in een vliegtuig want bij de airport staan er wel een paar maar ik kan er niet in.

ow ja vraag ik dat ook meteen.komen er geen nieuwe gta iv cheats meer.dat is een van de redenen dat ik het kocht.(is leuk en grappig als je vrij rondrijd)

Het is niet mogelijk om in een vliegtuig te vliegen, ik weet al misschien waarom.

Ik denk wel dat je het verhaal van de World Trade Center kent.

Misschien mogen er daarom geen vliegtuigen komen ?

Edit: De ''Klaar'' knop was me te snel voor :7

Bewerkt: door Fuffie
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je kan helaas niet in een vliegtuig :duh: .Maar je kan wel in helikopters.

En over die cheats, ook nee. Ze wilden het realistisch houden dus er zijn ook helaas maar weinig cheats. :duh: :duh:

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

sorry van dat bericht maar ik kon niet zien wat je typte fluffie.een fout ofzo

en als je verhaal klopt vind ik dat slap.

dat laat het ook maar zitten dat je mensen om kan rijden want daar gaan ook mensen aan dood of door alchol of mensen neerschieten of drugs

(ik koop een spel omdat ik wil doen wat ik in het echt niet kan doen) anders kun je het net sow goed in het echt doen.

Bewerkt: door prolite1
Link to comment
Delen op andere websites

De reden waarom er waarschijnlijk geen vliegtuigen in IV zitten is omdat het maar 1 stad is. Rockstar vond het dan dus onnodig om er bestuurbare vliegtuigen er in te zetten.

Bewerkt: door pasgal
Link to comment
Delen op andere websites

kan je vliegen in een vliegtuig want bij de airport staan er wel een paar maar ik kan er niet in.

ow ja vraag ik dat ook meteen.komen er geen nieuwe gta iv cheats meer.dat is een van de redenen dat ik het kocht.(is leuk en grappig als je vrij rondrijd)

Het is niet mogelijk om in een vliegtuig te vliegen, ik weet al misschien waarom.

Ik denk wel dat je het verhaal van de World Trade Center kent.

Misschien mogen er daarom geen vliegtuigen komen ?

Edit: De ''Klaar'' knop was me te snel voor :7

de map was gewoon te klein om vliegtuigen erin te doen dat was de reden

Link to comment
Delen op andere websites

kan je vliegen in een vliegtuig want bij de airport staan er wel een paar maar ik kan er niet in.

ow ja vraag ik dat ook meteen.komen er geen nieuwe gta iv cheats meer.dat is een van de redenen dat ik het kocht.(is leuk en grappig als je vrij rondrijd)

Het is niet mogelijk om in een vliegtuig te vliegen, ik weet al misschien waarom.

Ik denk wel dat je het verhaal van de World Trade Center kent.

Misschien mogen er daarom geen vliegtuigen komen ?

Edit: De ''Klaar'' knop was me te snel voor :7

de map was gewoon te klein om vliegtuigen erin te doen dat was de reden

:bier: Volgens mij is de Map van Saints Row 2 kleiner dan die van GTA IV.

En in SR heb je wel vliegtuigen.

Maar voor de rest boeit het mij niet echt veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou veel realistischer zijn als je wel in een vliegtuig kon en het kon kapen :7

Maar ik zie wel altijd andere vliegtuigen vliegen waarom laten ze ons er dan niet in..

realistisch zijn om een vliegtuig te kapen ?

ik denk niet dat een russische immigrant een cursusje vliegtuigbesturen heeft geleerd

en met alle veiligheidseisen van nu is het haast onmogelijk geworden om een vliegtuig te kapen.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien zou het realistisch zijn als je een passagier kon gijzelen en zo bij de cockpit komen om de piloot de kant op te laten vliegen die jij wilt ofzo, btw de map van Saints Row is met 75% toegenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah leuk :D dat is ook de reden wrm ze het eruit hebben gehaald vanwege 11 september achtige ideeën en jou idee is precies de idee die ze bij mensen wouden verkomen. Dat ze dan tegen de empire state building aan gingen vliegen ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...