GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Weet iemand waar ik prostituees kan vinden? Wil da wel eens zien . Reageren
Robin B Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Op Bohan s;nachts rond de garage.Daar lopen er dan veel.Je weet wel hoe ze eruit zien.Sexy gekleed. Reageren
Rickcen Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Stripclub ?? :-) In een nette auto 's avonds door de stad rijden, je ziet ze eigenlijk overal wel. Eventjes toeteren en ze komen als miertjes. Meisjes in topjes en rokjes zijn het meest gewillig. Alle andere meisjes alleen met geweld (grapje, die tonen geen interesse) Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Op Bohan s;nachts rond de garage.Daar lopen er dan veel.Je weet wel hoe ze eruit zien.Sexy gekleed. Kan je snap-map maken, want GTA IV is zo groot ! Stripclub ?? :-)In een nette auto 's avonds door de stad rijden, je ziet ze eigenlijk overal wel. Eventjes toeteren en ze komen als miertjes. Meisjes in topjes en rokjes zijn het meest gewillig. Alle andere meisjes alleen met geweld (grapje, die tonen geen interesse) In ieder geval bedankt voor je reactie :-) Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 bij stevie's garage en ook in alderney maar in bohan vind je er wel veel. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik zal wel even kijken. Vertel ik later wel of ik een blowjob heb gehad Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Niks gevonden . Ik vraag nogmaals, iemand een snapmap van plaatsen waar je ze erg veel kan vinden (snachts)? Reageren
Wienish Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Er is ook al een ander topic over, maar goed. Klik Ik haal ze altijd op op dat lijntje rechts en dan rij ik naar 't linker bolletje, daar laat ik een job van $50 doen, en achteraf stapt ze uit en schiet ik haar neer. Heb ik ook weer wat geld Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) In Bohan en Dukes heb je wel wat ho's Bewerkt: 4 augustus 2008 door KronicSmoker187 Reageren
AXIO Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 In Bohan en Dukes heb je wel wat ho'sje kan beter snachts en en dan onder de snelweg plekken daar staan vaak wel wat Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 In Bohan en Dukes heb je wel wat ho'sje kan beter snachts en en dan onder de snelweg plekken daar staan vaak wel wat 's nacht was ik vergeten erbij te zeggen, en bij de Strip Club staan der ook wel is de dames van genot. Reageren
AXIO Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 In Bohan en Dukes heb je wel wat ho'sje kan beter snachts en en dan onder de snelweg plekken daar staan vaak wel wat 's nacht was ik vergeten erbij te zeggen, en bij de Strip Club staan der ook wel is de dames van genot. strip clubs* Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 WTF? GTA IV is echt hot (lolz)! Had niet verwacht om in 4 a 5 uur 11 reacties te schoppen. Ik zal opnieuw de verklaring af leggen: Ik kijk wel even wat ik uit deze (hopelijk gebruikelijke) informatie kan verwerken., aldus GTA Monster van GTAForum.nl Reageren
Robin B Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Er is ook al een ander topic over, maar goed.Klik Ik haal ze altijd op op dat lijntje rechts en dan rij ik naar 't linker bolletje, daar laat ik een job van $50 doen, en achteraf stapt ze uit en schiet ik haar neer. Heb ik ook weer wat geld Ik doe ze allemaal. Allemaal even lekker . En ik schiet haar ook dood.Ik doe het alleen maar voor de seks . Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Er is ook al een ander topic over, maar goed.Klik Ik haal ze altijd op op dat lijntje rechts en dan rij ik naar 't linker bolletje, daar laat ik een job van $50 doen, en achteraf stapt ze uit en schiet ik haar neer. Heb ik ook weer wat geld Ik doe ze allemaal. Allemaal even lekker . En ik schiet haar ook dood.Ik doe het alleen maar voor de seks . Ooh, daarom staat er in je profiel dat je van neuken[/font] houdt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.