Math Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb problemen met het besturen van de Hydra. Ik krijg hem alleen de lucht in en dan blijft hij zweven op zn plek. hij wil niet normaal vooruit vliegen en een ander probleem is dat als ik een raket wil schieten dat hij dan niet achter mijn doel aan gaat ookal is hij wel aan de lock-on. Hij laat alleen bommen vallen ofzoiets en raketen schieten doet hij niet.. Ik had hier ook problemen mee met die missie waarin je een Hydra moet stelen van een vliegdekschip. Kan iemand mij vertellen hoe ik heat-seeking rockets afvuur met mijn Hydra? Reageren
Jay; Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Voor besturing van de hydra kan je even een kijkje nemen op deze pagina van WikiGTA. De volledige besturing staat daar overzichtelijk uitgelegd. Ik weet niet voor welke console je het spel hebt, ik raad je dus gewoon aan op de pagina te kijken en thuis wat dingen uit te testen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Als je SA voor de PC hebt, dan kan ik je helpen. Maar als je naar voren wil gaan dan moet je Num8 ingedrukt houden. En voor Racketen af te vuren, druk je gewoon op de Linker Ctrl . Succes zal ik zeggen. Reageren
m.e.t Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Als je wilt opstijgen, druk je gewoon op w. Hij stijgt dan verticaal op. Als je dan hoog genoeg bent houd je num8 ingedrukt, tot je het beeld ziet verspringen. Dan druk je weer op w en ga je vooruit. Reageren
cj101 Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 En die bommen zijn eigenlijk dingetjes om raketten mee af te lijden. Reageren
Math Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 okay bedankt het is gelukt het blijft moeilijk om andere hydra's neer te halen maar met beetje oefening.. die bommen heb ik dan niet nodig want ik krijg nooit heat-seeking rockets op me afgevuurt dus dat is geluk denk ik:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.