m.e.t Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Wat is honger in Gta en hoe zie je aan CJ dat hij honger heeft? Want ik heb nog nooit iets gemerkt of zo en ik gebruik geen cheat dat hij nooit honger heeft. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Zodra CJ honger krijgt zal er linksboven in een kadertje 'You are starting to feeling hungry'. Het beste kun je dan even je spel saven of wat te eten kopen. Reageren
pasgal Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Wat is honger in Gta en hoe zie je aan CJ dat hij honger heeft? Want ik heb nog nooit iets gemerkt of zo en ik gebruik geen cheat dat hij nooit honger heeft. Als cj honger heeft, hoor je zijn maag knorren en hij verliest veel vet. Hij heeft geen honger meer als je hebt opgeslagen en ik geloof dat dat ook zo met missies is. Reageren
m.e.t Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Dat heb ik echt nog nooit gehad. Het zal wel komen doordat ik vaak save en bijna niks anders dan missies doe. Reageren
Jay; Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Dat heb ik echt nog nooit gehad. Het zal wel komen doordat ik vaak save en bijna niks anders dan missies doe. Als je missies doet kan je net zo goed honger krijgen hoor. Maar inderdaad, als je saved heb je ineens geen honger meer en kun je weer lekker verder met je bezigheid. Om toch maar even wat meer informatie te geven over voeding in San Andreas, heb ik hier een quote uit WikiGTA: Eten moet je doen om CJ gezond en op de been te houden. Eet je niets of amper iets, dan zal je mager worden en zal het op den duur spieren gaan kosten. Eet je echter teveel, dan zal CJ zichtbaar aankomen. Het loopvermogen zal dan afnemen, wat betekent dat je minder lange of zelfs helemaal geen sprintjes meer kan trekken. Bewerkt: 4 augustus 2008 door Jay; Reageren
game~skater Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 als je regelmatig saved is er niks aan de hand maar als je bijvoorbeeld een tijd weg gaat en na een paar uur weer terug komt heb je kans dat CJ voor het ziekenhuis staat als je hem ondertussen niet op pauze hebt gezet Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 als je regelmatig saved is er niks aan de hand maar als je bijvoorbeeld een tijd weg gaat en na een paar uur weer terug komt heb je kans dat CJ voor het ziekenhuis staat als je hem ondertussen niet op pauze hebt gezet Regelmatig saven is irritant, want hij zal toch steeds weer honger krijgen. Eet gewoon een keer 3 menuutjes van 12 dollar. Als hij weer honger heeft doet je dat weer, dat is makkelijker dan saven . Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 nuja het duurt toch wel even vooraleer je honger krijgt hoor. Reageren
DdJDean Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 nuja het duurt toch wel even vooraleer je honger krijgt hoor. Ja, volgens mij duurt dat wel anderhalf dag voordat je een melding krijgt dat je honger hebt. Reageren
tjoef Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 nuja het duurt toch wel even vooraleer je honger krijgt hoor. Ja, volgens mij duurt dat wel anderhalf dag voordat je een melding krijgt dat je honger hebt. Véél langer Reageren
Farid. Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Oke, zijn jullie klaar met dit onderwerp want CJ krijgt nou eenmaal gewoon honger net als een normaal mens. Reageren
vice Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb eigenlijk nog een vraagje over dit onderwerp: Kan CJ ook sterven als je echt lang niet eet of opslaat? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb eigenlijk nog een vraagje over dit onderwerp: Kan CJ ook sterven als je echt lang niet eet of opslaat? Na verloop van tijd (als als je muscle en je fat allebei op zijn) gaat er wat van je health af, en uiteindelijk sterft CJ dus. Denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.