Jump to content

Uncharted

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was net even aan het zoeken op verschillende sites en zag net dat Uncharted één trophies patch had gekregen. Dus ik keek even in het inhoudsblok voor de prijs en zag dat hij 30 euro kosten. Nou is mijn vraag is Uncharted de moeite om te kopen omdat ik er zelf nog geen ervaringen ermee heb gehad.

Geplaatst:

Ik denk wel dat het de moeite waard is hoor.. Het lijkt me wel een goed en mooi spel.

En ook nog een mooi prijsje, Dus mijn stem heb je.

Laterzz, Tha-Block

Geplaatst:

Kopen, nu!

Je weet niet wat je mist als je hem laat liggen.

De graphics zijn erg goed.

De verkaal lijn is ook mooi bedacht, en de personages zijn Nederlands gesproken (wat niet storend is).

Ook zitten er leuke "puzzels" in.

Ik zou hem kopen :cya:

Geplaatst:
heb je een PS3? dan kan je de demo gratis downloaden in de playstation store ;-)

Als ik erover na denk om Uncharted te kopen heb ik uiteraard een PS3, want Uncharted is er alleen op de PS3.

Kopen, nu!

De verkaal lijn is ook mooi bedacht, en de personages zijn Nederlands gesproken (wat niet storend is).

Dat de personages Nederlands gesproken zijn stort wel, maar dit kan je in het menu gewoon simpel veranderen.

Buiten dat heb ik Uncharted gisteren gekocht en het is inderdaad een erg leuke game.

Geplaatst: (bewerkt)
heb je een PS3? dan kan je de demo gratis downloaden in de playstation store ;-)

Als ik erover na denk om Uncharted te kopen heb ik uiteraard een PS3, want Uncharted is er alleen op de PS3.

Kopen, nu!

Dat de personages Nederlands gesproken zijn stort wel, maar dit kan je in het menu gewoon simpel veranderen.

Buiten dat heb ik Uncharted gisteren gekocht en het is inderdaad een erg leuke game.

Ik heb naar de trailer gekeken, het ziet er zeer vet uit.

Misschien denk ik hem ook wel te kopen ;)

Bewerkt: door Fuffie
Geplaatst:

Kopen, nu!

Hij is de 30 euro meer dan waard.

Geplaatst:

Kopen, nu!

Hij is de 30 euro meer dan waard.

Bedankt Rullez !

Ik denk wel dat het een goed spel is.

Geplaatst:
Ze zijn bezig met deeltje 2 he.!

Er is als het goed is nog niks aangekondigd, dus als ze ermee bezig zijn duurt het nog zeker één jaar voordat hij uitkomt. ;)

Geplaatst:

Ik had precies hetzelfde als jou Rullez!

Zag ook dat die een trophy patch had en heb em uiteindelijk gekocht.

Als ik jou was zal ik hem cker kopen, eerst vond ik hem geen 60 euro waard maar ik vond em wel egt vet, maar nu moet je em cker kopen! hij is egt wel 30 euro waard!

KOPEN!KOPEN!KOPEN!KOPEN!KOPEN!KOPEN!

Geplaatst:
nu we toch bezig zijn over die trophies wat zijn dat voor dingen,en wat is het nut ervan?

Het zijn de achievements van de PS3. Je krijgt een lijst met Trophies en als je de gegeven opdracht volbrengt krijg je een bepaalde trofee. Andere mensen kunnen jouw Trophies-collectie bekijken. Om de zoveel Trophies stijg je een level. ;)

Geplaatst:
nu we toch bezig zijn over die trophies wat zijn dat voor dingen,en wat is het nut ervan?

Het zijn de achievements van de PS3. Je krijgt een lijst met Trophies en als je de gegeven opdracht volbrengt krijg je een bepaalde trofee. Andere mensen kunnen jouw Trophies-collectie bekijken. Om de zoveel Trophies stijg je een level. ;)

je kan zan dan vergelijken met mensen uit je vriendenlijst kijken wie per game de meeste trophies heeft :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...