Naudin Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar nieuwe onderdelen voor mijn computer. Dat komt neer op: Moederbord(waar een tv-kaart in kan) , Geheugen, Grafische kaart, en een harde schijf. Ik wil maximaal €550,- uitgeven. Zou iemand voor mij daar wat van willen samenstellen? Alvast bedankt, Naudin Bewerkt: 4 augustus 2008 door Naudin Reageren
FerryN Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar nieuwe onderdelen voor mijn computer. Dat komt neer op: Moederbord(waar een tv-kaart in kan) , Geheugen, Grafische kaart, en een harde schijf. Ik wil maximaal €550,- uitgeven. Zou iemand voor mij daar wat van willen samenstellen? Alvast bedankt, Naudin Ten eerste, waar wil je je pc voor gebruiken? Welke merken wil je er liefste erin, zoals bij de videokaart een ATi of NVidia. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar nieuwe onderdelen voor mijn computer. Dat komt neer op: Moederbord(waar een tv-kaart in kan) , Geheugen, Grafische kaart, en een harde schijf. Ik wil maximaal €550,- uitgeven. Zou iemand voor mij daar wat van willen samenstellen? Alvast bedankt, Naudin Ga er van uit dat je met een computer van €550,- niet ver komt met goeie specs. Ik heb zelf pas een nieuwe pc gekocht, en ik had voor dat bedrag alleen mijn, Moederbord + Grafische kaart voor. In ieder geval vertel wat je minimaal wilt en wat je wilt verwachten. Kijk anders eens op www.alternate.nl naar de door hun in elkaar gezette pc's. Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Alternate heeft vaak ook leuke "Upgrade kits" Dat is een pakket met een moederbord, geheugen, en een processor. Dit vaak voor een goedkopere prijs dan als je het los koopt. als je bijvoorbeeld deze en deze koopt kun je voorlopig wel even vooruit Ik heb hier geen harddisk, ik weet namelijk niet wat voor een je precies zoekt Bewerkt: 9 augustus 2008 door Sprunk Reageren
Naudin Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) Bedankt voor de reacties jongens Maar eigelijk is hij voor mijn broer. Hij wil er graag goed mee kunnen gamen. En het liefst Nvidia. En als ik zelf zou kiezen, zou ik AMD kiezen, maar ik weet niet of dat erg veel verschil maakt met Intel. Dat van Alternate is wel handig. Maar ik denk toch dat we even zelf op zoek gaan Toch bedankt! btw met 550 moet dat echt wel lukken. Ik heb een tijd geleden voor 400 euro dezelfde onderdelen geupgrade en ik kon de nieuwste games spelen. Bewerkt: 10 augustus 2008 door Naudin Reageren
GtaSlave Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Samengesteld op azerty: Type: Merk: Prijs: Geheugen: # Kingston KVR667D2N5/2G, 2048 MB, DDR2, P € 30,27 Hdd: Samsung SpinPoint F1,7200RPM, SATA II, 1 € 41,16 moederbord: Asus P5N-D € 103,76 Videokaart: Asus ENGTX260 /HTDP/896MB,896MB, DDR3, € 249,53 Processor: * Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed € 130,57 Reageren
Naudin Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Samengesteld op azerty:Type: Merk: Prijs: Geheugen: # Kingston KVR667D2N5/2G, 2048 MB, DDR2, P € 30,27 Hdd: Samsung SpinPoint F1,7200RPM, SATA II, 1 € 41,16 moederbord: Asus P5N-D € 103,76 Videokaart: Asus ENGTX260 /HTDP/896MB,896MB, DDR3, € 249,53 Processor: * Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed € 130,57 Ok bedankt ik zal eens kijken of hij het wat vind. Ik vind het er iig goed uit zien! Bedankt! Reageren
xgaming Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Geen Nvidia, sloom, duurder en slurpt meer energie dan de HD4850 van ATi. Reageren
Naudin Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Geen Nvidia, sloom, duurder en slurpt meer energie dan de HD4850 van ATi. ik heb nu zelf ook nvidia ben ik heel tevreden over Reageren
xgaming Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ja dat kan wel maar als je echt de beste prijs/prestatie koning wil hebben van dit moment: HD4850. Zo'n beetje het snelste wat je voor dit geld kan krijgen. Ietsje over je budget heen namelijk 10 euro. Bekijk de test maar en zie dat ie Nvidia haar kaarten aardig kan bijbenen. Reageren
Naudin Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Ja dat kan wel maar als je echt de beste prijs/prestatie koning wil hebben van dit moment: HD4850. Zo'n beetje het snelste wat je voor dit geld kan krijgen. Ietsje over je budget heen namelijk 10 euro. Bekijk de test maar en zie dat ie Nvidia haar kaarten aardig kan bijbenen. hmm ja bedankt ik zal er eens naar kijken. Maar er hoefde helemaal geen kast en kvoeding bij dus wordt het nog goedkoper! zeker bedankt Bewerkt: 13 augustus 2008 door Naudin Reageren
osmgek11 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Er staat geen cooler in het lijstje. Dat is de voeding. En die heb je nodig de cooler zit al bij je CPU Bewerkt: 13 augustus 2008 door osmgek11 Reageren
Naudin Geplaatst: 13 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 (bewerkt) Er staat geen cooler in het lijstje. Dat is de voeding. En die heb je nodig de cooler zit al bij je CPU ohja ik bedoel voeding Edit: Nu zie ik bij die van xgaming als ik de voeding en de kast weghaal dat nog ongeveer €100 over is. Dat kan natuurlijk in een betere processor/videokaart gestoken worden. Weet iemand daar een goeie voor? Loont het zich om een Extreme te nemen? Bewerkt: 14 augustus 2008 door Naudin Reageren
osmgek11 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Je hebt die voeding wel nodig. Je kan niet zonder tenzij. je er al 1 heb maar dan moet hij ook genoeg watt geven Reageren
Naudin Geplaatst: 14 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Je hebt die voeding wel nodig. Je kan niet zonder tenzij. je er al 1 heb maar dan moet hij ook genoeg watt geven ja goh, ik was opzoek naar onderdelen geen hele nieuwe computer misschien heeft de topictitel je een beetje van de wijs gebracht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.