Jump to content

Garage behoud wagens niet na saven

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb VCS voor de PSP maar er is 1 probleem, mijn garages behouden de voertuigen die erin staan niet wanneer ik save (Dus heb ik nu bijv. niet de bulletproof limo). Is dit een algemene bug of alleen een bug in mijn spel?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb VCS voor de PSP maar er is 1 probleem, mijn garages behouden de voertuigen die erin staan niet wanneer ik save (Dus heb ik nu bijv. niet de bulletproof limo). Is dit een algemene bug of alleen een bug in mijn spel?

Het is een algemene bug. Iedereen heeft er last van. Er is een save house waar het minst voorkomt, maar welke dat is weet ik zo niet meer.

Bewerkt: door pasgal
Geplaatst:

Het is een algemene bug. Iedereen heeft er last van. Er is een save house waar het minst voorkomt, maar welke dat is weet ik zo niet meer.

volgens mij in ieder geval niet

bayshore 101 avenue oftewel je eerste safehouse

bij mij komt het het minst voor in the clymenus suite en the compound

maar ik denk dat het bij de clymenius suite het minste voorkomt

calb _O_:dans::dans::tu::dans::dans:_O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...