BoDyLoTioN Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb VCS voor de PSP maar er is 1 probleem, mijn garages behouden de voertuigen die erin staan niet wanneer ik save (Dus heb ik nu bijv. niet de bulletproof limo). Is dit een algemene bug of alleen een bug in mijn spel? Reageren
pasgal Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb VCS voor de PSP maar er is 1 probleem, mijn garages behouden de voertuigen die erin staan niet wanneer ik save (Dus heb ik nu bijv. niet de bulletproof limo). Is dit een algemene bug of alleen een bug in mijn spel? Het is een algemene bug. Iedereen heeft er last van. Er is een save house waar het minst voorkomt, maar welke dat is weet ik zo niet meer. Bewerkt: 4 augustus 2008 door pasgal Reageren
vice infernusX Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik heb VCS voor de PSP maar er is 1 probleem, mijn garages behouden de voertuigen die erin staan niet wanneer ik save (Dus heb ik nu bijv. niet de bulletproof limo). Is dit een algemene bug of alleen een bug in mijn spel? Het is een algemene bug. Iedereen heeft er last van. Er is een save house waar het minst voorkomt, maar welke dat is weet ik zo niet meer. volgens mij in ieder geval niet bayshore 101 avenue oftewel je eerste safehouse bij mij komt het het minst voor in the clymenus suite en the compound maar ik denk dat het bij de clymenius suite het minste voorkomt calb Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 In the Clymensius Suite ben ik juist me limo kwijt geraakt ;p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.