Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Ik heb ewouds tutorial gevolgt voor die foto's van je ps2 op je computer te zetten. Maar ik heb een probleempje.Ik doe alles stap voor stap maar ik kan het icoontje niet selecteren voor de data te kopieeren naar de usb.Ik heb niet de origineele usb stick van armax maar een gewone van 128mb. Kan iemand me helpen? Reageren
RTS Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Het kan er aan je eigen USB liggen. Bij mij doet die het in ieder geval niet, ik heb de Armax USB. Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Het kan er aan je eigen USB liggen. Bij mij doet die het in ieder geval niet, ik heb de Armax USB. Ik heb het ook al geprobeerd met mijn MP3 van 256 MB Flash Geheugen. Maar daar gaat het jammer genoeg ook niet op. Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Welke stap Selecteer San andreas en kopieer deze naar jouw usb stick..Plaatje Dit is een quote uit jouw topic. Ik zit dus namelijk vast bij het laatse van Stap 4. Reageren
RTS Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Het kan er aan je eigen USB liggen. Bij mij doet die het in ieder geval niet, ik heb de Armax USB. Ik heb het ook al geprobeerd met mijn MP3 van 256 MB Flash Geheugen. Maar daar gaat het jammer genoeg ook niet op. Dan moet je denk ik toch een Armax USB hebben. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Welke stap Selecteer San andreas en kopieer deze naar jouw usb stick..Plaatje Dit is een quote uit jouw topic. Ik zit dus namelijk vast bij het laatse van Stap 4. Het licht eraan welke mp3-speler je hebt (merk) helaas kan ik je niet verder helpen want ik weet niet welke merken hij ziet en welke niet Dennizzz Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) Het kan er aan je eigen USB liggen. Bij mij doet die het in ieder geval niet, ik heb de Armax USB. Ik heb het ook al geprobeerd met mijn MP3 van 256 MB Flash Geheugen. Maar daar gaat het jammer genoeg ook niet op. Dan moet je denk ik toch een Armax USB hebben. Ik heb een gewone usb stick check bijlage plaatjes. @Dragon-Als je action replay start zorg dat je ub stick erin zit. Bewerkt: 15 maart 2005 door ewoud Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Het kan er aan je eigen USB liggen. Bij mij doet die het in ieder geval niet, ik heb de Armax USB. Ik heb het ook al geprobeerd met mijn MP3 van 256 MB Flash Geheugen. Maar daar gaat het jammer genoeg ook niet op. Dan moet je denk ik toch een Armax USB hebben. Ik heb een gewone usb stick check bijlage plaatjes. @Dragon-Als je action replay start zorg dat je ub stick erin zit. Ik had hem der al op voorand in gestoken en het deed ook niets uit. Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Als je hier bent staat hij er dan wel bij: http://www.xs4all.nl/~robertw7/sanandreas/memo.bmp Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Als je hier bent staat hij er dan wel bij:http://www.xs4all.nl/~robertw7/sanandreas/memo.bmp Nee bij mij staat het USB icoontje in het zwart. Ik zal het straks nog eens proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.