keessie Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 hey mensen ik heb dus wat auto's in gta vc gezet . mijn buurjongen heeft ook vc maar kan nog niet downloaden dus dacht ik dat ik mijn gta3.img kon kopieren en bij hem zou kunnen plakken gedaan dus maar toen ik vc(bij hem) wou opstarten kwam halverwege het laden een error "unhandled conxception" of zoiets dus toen heb ik zijn oude gta3.img er weer opgezet en toen dee hij het weer wel. mijn vraag is dus is het echt niet mogelijk om mijn gta3.img bij hem erin te krijgen??? alvast bedankt grz Keessie Reageren
K.O. Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) De oplossing zou ik zo niet weten. Het lijkt mij logisch dat je gewoon de gta3.img zou moeten kunnen kopieren/plakken. Misschien dat je bij de mods nog bepaalde data bestandjes hebt moeten veranderen en dat het spel daardoor niet werkt. Voor zover ik weet is het archief gewoon hetzelfde voor alle versies en kopieën van GTA VC. Dan is er nog een alternatief: download de mods gewoon van internet, zet ze op een USB stick en geef die aan je vriend. Ik neem aan dat je vriend geen internetverbinding heeft? Edit na de post hier onder mij: 10 jaar jong en hij speelt GTA Vice City!? Weten zijn ouders ervan wat voor soort spel het is? Volgens mij ligt de age rating toch net ietsje ouder. Dat jochie heeft heel wat uit te leggen denk ik. Nou ja, succes met modden in ieder geval. Edit2: Heeey, ik zeg toch niet dat ik pas op m'n 16e begon met het spelen van GTA? Bewerkt: 10 augustus 2008 door K.O. Reageren
keessie Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 mijn buurjongen is nog wat jong(10) en daarom doe ik het voor hem ik zal het wel wat proberen met andere bestandjes erbij zetten (ik heb geen zin om nog eens 3 uur auto's in vc te zetten) bedankt voor de reactie grz keessie Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 haha Ko Ik speelde op me 9e ook gta 2 en 3 volgens mij ook Reageren
Jorair Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 (bewerkt) Maar misschien moet je eens proberen om een New game te starten i.p.v. een bestaande game. Bij sommige mods is dit nodig, en crasht GTA als je een bestaande game wil laden. Maar het handigste lijkt mij zoals hierboven al gezegd dat je de mods gewoon op een stickje zet en bij hem thuis installeert . 10 jaar? de rating voor gta is bijna dubbel zo oud . EDIT: blijkbaar speelde ik het ook al op mijn 11de hoor Bewerkt: 9 augustus 2008 door Jorair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.