nickverstraaten Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb net de noobmode geinstalleerd en hij doet het Maar ik weet alleen niet hoe de carspawnmod werkt. er staat iets met h+n..... dat snap ik niet. weet iemand anders het wel? Reageren
cavorpa Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 klik tijdens het spelen H+N dan krijg je een lijste wan voor ras auto je wilt. Je klikt bijvoorbeeld streetracers. Dan krijg je een lijstje met auto namen op alfabeteche volgorde. klik een willekeurg een. en dan heb je je gewenste auto. Reageren
nickverstraaten Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 klik tijdens het spelen H+N dan krijg je een lijste wan voor ras auto je wilt.Je klikt bijvoorbeeld streetracers. Dan krijg je een lijstje met auto namen op alfabeteche volgorde. klik een willekeurg een. en dan heb je je gewenste auto. Moet ik dan ook die plus intoetsen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Nee, Het + teken staat meestal ervoor dat je de twee toetsen tegelijk moet indrukken. Je moet dus H en N tegelijk indrukken om het menu te krijgen. Reageren
nickverstraaten Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Nee, Het + teken staat meestal ervoor dat je de twee toetsen tegelijk moet indrukken. Je moet dus H en N tegelijk indrukken om het menu te krijgen. Oke allebei echt zwaar bedankt het werkt nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.