Jump to content

Kakkerlakken in Ziekenhuis


FireFighter

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik ga net een Ziekenhuis binnen in Broker. Als je naar de ER loopt. En op de grond kijkt, zie je kakkerlakken op de grond. Ik weet niet of deze Easteregg al is gevonden. Zo ja gooi er maar een slotje op.

Snapmap van de plaats: Click here to view the SnapMap

Edit: Ik kon geen screen maken omdat ik geen camera heb. Sorry..

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

Had ik idd gezien. Is ook maar in 1 kamer te zien die kakkerlakken :puh:. Ook wel grappig, op dat gebouw van dat ziekenhuis staan een logo van zo'n soort ster wat meestal op ambulance wagens staan. Daar dooreen loopt een hartslagmeter die alleen in het begin een hartslag laat zien en daarna een rechte lijn (de persoon is overleden). xD

Link to comment
Delen op andere websites

Kai, ik snap je laatste deel van je post niet echt...

Je hebt toch als iemand in een ziekenhuis ligt zo'n kast daarnaast dat de hartslag geeft? Nou in het logo is er zo'n uitschieting van de lijn te zien. Dat betekent de hartslag. Daarnaa loopt een rechte lijn wat betekent op een hartslagmonitor dat de patient overleden is. Dus mensen overlijden daar nogal snel in dat ziekenhuis volgens dat logo.

Zal wel eens een screen laten zien..

Link to comment
Delen op andere websites

Kai, ik snap je laatste deel van je post niet echt...

Je hebt toch als iemand in een ziekenhuis ligt zo'n kast daarnaast dat de hartslag geeft? Nou in het logo is er zo'n uitschieting van de lijn te zien. Dat betekent de hartslag. Daarnaa loopt een rechte lijn wat betekent op een hartslagmonitor dat de patient overleden is. Dus mensen overlijden daar nogal snel in dat ziekenhuis volgens dat logo.

Zal wel eens een screen laten zien..

Graag zou wel een keertje willen zien!

Groeten,

Link to comment
Delen op andere websites

Kai, ik snap je laatste deel van je post niet echt...

Je hebt toch als iemand in een ziekenhuis ligt zo'n kast daarnaast dat de hartslag geeft? Nou in het logo is er zo'n uitschieting van de lijn te zien. Dat betekent de hartslag. Daarnaa loopt een rechte lijn wat betekent op een hartslagmonitor dat de patient overleden is. Dus mensen overlijden daar nogal snel in dat ziekenhuis volgens dat logo.

Zal wel eens een screen laten zien..

Thx, ik zal wel eens gaan kijken!

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet waarom maar bij dat ziekenhuis in mijn spel zitten er geen kakkerlakken :7

Helemaal achterin. Bij de ER. Heb je daar al gekeken? Want daar zijn ze. Of horen ze te zijn :puh:

Groeten,

ja heb overal gekeken maar niks gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...