Jon-asses Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Alweer sigje na mij na een weekje stil te zijn geweest: Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb het idee dat hij veel te groot is, maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen. Je hebt een leuke kleurencombinatie gebruikt. Een bijpassend font, en kleur. Verder leuke effecten, als je het aan mij vraagt is hij zeker een 7/10 waard . Reageren
gta-pilot Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Lettertype: Plaatsing: 7 Face: 8 Kleur: 8 Render: 8 Plaatsing: 8 Mooiheid: 7 Ingeblend: 9 Border: 6,5 Stijl: 7 Dikte: 6 Kleur: 7,5 Stijl: 7 Verdeling: 8 Achtergrond: 8 Effecten: 9 Overige: Bonuspunten: 7 Commentaar: Een mooie sig! Goed ingeblend enalles jammer dat er niet zo veel kleuren verschil inzit maarja. TOTAAL: 7,666667 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.