Frans202 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 ik heb ergens gehoord of gelezen (weet niet meer waar) dat je in sommige wolkenkrabbers kan maar welke?? zo ja waar staan ze?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 ik heb ergens gehoord of gelezen (weet niet meer waar) dat je in sommige wolkenkrabbers kan maar welke?? zo ja waar staan ze??weet niet welke je bedoelt maar vlakbij de airport naast de snelweg staat er 1 als je die bedoelt loop ermaar omheen tot je ergens in kan waar een gat is en dan zie je een trap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chasmen Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Je kan in het Empire state building... Zo ver je het "er in" kan noemen. Bij de ingang staat een grote blauwe pijl, en via daar kun je op het gebouw komen. De pijl zie je niet als je in een auto zit. Je zou dan een rondje om het gebouw heen moeten lopen. Voor de rest zou ik het niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Je kan in het Empire state building...Zo ver je het "er in" kan noemen. Bij de ingang staat een grote blauwe pijl, en via daar kun je op het gebouw komen. De pijl zie je niet als je in een auto zit. Je zou dan een rondje om het gebouw heen moeten lopen. Voor de rest zou ik het niet weten kan dat ook online? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 waarschijnlijk wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chasmen Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Werkelijk geen idee. Anders heeft het toch geen nut, je zit veel te hoog. Je zou nooit een zo'n miertje op de grond kunnen raken. Je kan ook slecht over de rand kijken, maar er zijn wel van die verkijkers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 zou wel een mooie sniping plek kunnen zijn] ontopic ik zou niet weten waar je een toegankelijke wolenkrabber kan vinden maar je ehbt er ook weinig aan denk ik:p honderden trappen:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) ik heb ergens gehoord of gelezen (weet niet meer waar) dat je in sommige wolkenkrabbers kan maar welke?? zo ja waar staan ze??weet niet welke je bedoelt maar vlakbij de airport naast de snelweg staat er 1 als je die bedoelt loop ermaar omheen tot je ergens in kan waar een gat is en dan zie je een trap Bij de Empire State Building (in gta Rotterdam Tower) de hoogste gebouw van het spel, Kan je ook in bij 1 van de vier kanten. maar soms bij mij zie je geen pijltje voor de ingang. EDIT: Te laat had me pc aanlaten staan en niet op post gedrukt. Bewerkt: 4 augustus 2008 door KronicSmoker187 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Frans202 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 waar staat die Empire State Building (Rotterdam Tower) eigenlijk??? ik let nooit op gebouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) waar staat die Empire State Building (Rotterdam Tower) eigenlijk??? ik let nooit op gebouwen Hoog gebouw met allemaal lichten, het is te zien op je map als een groottte vierkant. Hier is een foto: http://www.08nov08.com/Images/New%20York%2...%20Building.jpg En verwar je zelf niet met de Crysler buidling: http://www.visitingdc.com/images/chrysler-...ing-address.jpg Maar de ESB kan je niet in zelf alleen het deurtje omhoog. Je kan ook natuurlijk een helikopter pakken van de Heli tour, en op een gebouw vliegen succes. Bewerkt: 5 augustus 2008 door KronicSmoker187 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb zelfs een Snapmap gemaakt voor je Frans202;) Klik hier om de SnapMap te bekijken Groeten, Bewerkt: 5 augustus 2008 door thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik heb zelfs een Snapmap gemaakt voor je Frans202;) Klik hier om de SnapMap te bekijken Groeten, wou ik ook doen maar wiest niet hoe:o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Je kan in het Empire state building...Zo ver je het "er in" kan noemen. Bij de ingang staat een grote blauwe pijl, en via daar kun je op het gebouw komen. De pijl zie je niet als je in een auto zit. Je zou dan een rondje om het gebouw heen moeten lopen. Voor de rest zou ik het niet weten kan dat ook online? dat gaat alleen met een helikopter niet zoals normaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.