Sprunk Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 (bewerkt) Beste, Ik heb een probleem met mijn stuurwiel. Mijn wagen begint pas te sturen als ik met het stuurwiel zowat al bijna rond ben. Dat is erg vervelend wat als je ieste doorschiet met je stuur gaat je wagen gelijk van de baan af met alle gevolgen Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik maar een klein beetje stuur, de auto ook een klein beetje stuurt, en dat ik niet eerst heel het stuur hoef om de draaien??? Dank alvast! Bewerkt: 4 augustus 2008 door Sprunk Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Eerst even je stuur calibreren, of m.b.v. van bijgeleverde software of via je configuratiescherm. (Dus niet in het spel zelf maar in Windows). Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik heb gekalibreerd via het configuratie scherm omdat er zijn drivers zijn voor dit wiel. Bij spelbesturing heb je ook zo'n metertje dat je kan zien of je stuur werkt. Dan hoef ik maar een beetje te draaien en dat figuurtje gaat dan gewoon een beetje naar links en rechts, alleen in SA werkt het niet. Ik moet eerst halverwege het stuur zijn voordat hij de bocht omgaat Reageren
GTA Monster Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Check na of je stuurprogramma's voor het stuur support heeft met GTA San Andreas. Dit is meestal de reden waarom dat het apparaat niet functioneert. Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Wat is mijn stuurprogramma dan? Ik heb geen idee want voor mijn stuur zijn er geen driver, hij gebruikt de standaart Vista drivers Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Je moet dan dit invoeren: Naam van apparaat + Besturingssysteem Of je vraagt het maar aan mij Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Misschien moet je hem op Joystick zetten in SA zelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.