gybrus Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 De doodstraf is een van de meest onlogische straffen die er zijn naar mijn mening. Misschien wat kort door de bocht maar stel je voor: Een persoon vermoord een ander persoon, Hij wordt hier door de rechter voor veroordeeld en krijgt de doodstraf. Bedenk wel dat je een straf geeft aan iemand waar die voor wordt gestraft, Wat geeft die rechter het recht om een ander te vermoorden terwijl die daarvoor wordt veroordeeld? Een stukje tekst die ze dan de wet noemen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik vind het schandalig dat die jongen geen besef heeft dat hij levens kapot maakt. Familie, Vrienden en nog meer mensen die leefden in de buurt van de chauffeur. Ik zou het zo te horen ook meteen dit zeggen: 'MAAK HEM KAPOT.' maar als je nadenkt dat de doodstraf eigenlijk een hele domme optie is want zo kun je mensen blijven doodmaken als je iemand vermoord. Dat gaat dan een hele Cyclus rond over Thai;and dat als je iemand doodmaakt dat je de doodstraf krijgt dan krijg je dit: 1. Jongen dood Taxichauffeur. 2. Jongen krijgt doodstraf veroordeeld. 3. Jongen word gedood. 4. De mensen die hem hebben gedood zouden ook de doodstraf moeten krijgen. En zo kan Thailand dus helemaal kapot gaan als je voor iemand doden de doodstraf krijgt. Want dan is het als je iemand dood ookal is het op bevel van de regering ben je altijd strafbaar voor moord dus de doodstraf vind ik zoiezo geen optie. Doe dan bijvoorbeeld 30 jaar cel en ook nog therapie. Dit was mijn tekst Reageren
Harrison Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Die jongen wou zien of het net zo gemakkelijk ging in het echte leven . Wat zijn mensen vandaag de dag toch ook dom he. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Tuurlijk, gaan ze gta weer afzeiken. Zeik dan die jongen/mannetjesaap af. Iedereen met gezond verstand weet dat GTA nep is en nep moet blijven. Reageren
Harrison Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 Tuurlijk, gaan ze gta weer afzeiken.Zeik dan die jongen/mannetjesaap af. Iedereen met gezond verstand weet dat GTA nep is en nep moet blijven. Het probleem is, dat de games steeds echter gaan lijken door de engines enzo. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Tuurlijk, gaan ze gta weer afzeiken.Zeik dan die jongen/mannetjesaap af. Iedereen met gezond verstand weet dat GTA nep is en nep moet blijven. Het probleem is, dat de games steeds echter gaan lijken door de engines enzo. En? Dan nog kan een mens het verschil zien tussen nep en echt. En oke, ik geef toe. Ook ik doe game characters na, maar dat beperkt zich tot het nadoen/napraten van G-Man uit de HL serie bij mijn broer. Geen serieuze en ernstige rommel dus. Die gast hoort te snappen dat je de veel ernstiger dingen uit games gewoon niet in RL moet doen. Niet alleen die gast trouwens... Reageren
1974 Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Tuurlijk, gaan ze gta weer afzeiken.Zeik dan die jongen/mannetjesaap af. Iedereen met gezond verstand weet dat GTA nep is en nep moet blijven. Het probleem is, dat de games steeds echter gaan lijken door de engines enzo. En? Dan nog kan een mens het verschil zien tussen nep en echt. En oke, ik geef toe. Ook ik doe game characters na, maar dat beperkt zich tot het nadoen/napraten van G-Man uit de HL serie bij mijn broer. Geen serieuze en ernstige rommel dus. Die gast hoort te snappen dat je de veel ernstiger dingen uit games gewoon niet in RL moet doen. Niet alleen die gast trouwens... Ja, als je ze alleen na doet qua quotes, dan is het oke, maar kwa geweld liever niet doen. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Tuurlijk, gaan ze gta weer afzeiken.Zeik dan die jongen/mannetjesaap af. Iedereen met gezond verstand weet dat GTA nep is en nep moet blijven. Het probleem is, dat de games steeds echter gaan lijken door de engines enzo. En? Dan nog kan een mens het verschil zien tussen nep en echt. En oke, ik geef toe. Ook ik doe game characters na, maar dat beperkt zich tot het nadoen/napraten van G-Man uit de HL serie bij mijn broer. Geen serieuze en ernstige rommel dus. Die gast hoort te snappen dat je de veel ernstiger dingen uit games gewoon niet in RL moet doen. Niet alleen die gast trouwens... Ja, als je ze alleen na doet qua quotes, dan is het oke, maar kwa geweld liever niet doen. That's exactly what I mean.En dat hoort iedereen te begrijpen. Reageren
Harrison Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Tuurlijk, gaan ze gta weer afzeiken.Zeik dan die jongen/mannetjesaap af. Iedereen met gezond verstand weet dat GTA nep is en nep moet blijven. Het probleem is, dat de games steeds echter gaan lijken door de engines enzo. En? Dan nog kan een mens het verschil zien tussen nep en echt. En oke, ik geef toe. Ook ik doe game characters na, maar dat beperkt zich tot het nadoen/napraten van G-Man uit de HL serie bij mijn broer. Geen serieuze en ernstige rommel dus. Die gast hoort te snappen dat je de veel ernstiger dingen uit games gewoon niet in RL moet doen. Niet alleen die gast trouwens... Ja, als je ze alleen na doet qua quotes, dan is het oke, maar kwa geweld liever niet doen. That's exactly what I mean.En dat hoort iedereen te begrijpen. Toch niet iedereen begrijpt het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.