Jump to content
Joriz

MTA Team patcht inlogprobleem


gallery_1_5_3726.png
Het MTA Team heeft zojuist een nieuwe gepatchte versie van MTA: SA Deathmatch uitgebracht. Met MTA: SA Deathmatch kun je GTA San Andreas online tegen elkaar spelen. Ook is het mogelijk het gehele spel naar wens aan te passen om zo je eigen 'game mode' te maken.
Zoals enkele leden al op ons GTAForum hadden gemeld had MTA problemen met inloggen en registreren in hun multiplayer systeem. Dit probleem is nu opgelost met een simpele patch die vanaf nu te downloaden is onze download database of via één van de andere officiële mirrors op: www.mtasa.com/deathmatch.html.

Dit is dus maar een kleine update, maar in de volgende versie van MTA zal het spel verder worden geoptimaliseerd en nog wat foutjes worden weggewerkt.
Houd dus GTAGames.nl en de officiële MTA website in de gaten om te zien wanneer de nieuwe versie uit komt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Laat ze eens een patchmaken voor MTA RACE voor Vista @_@

MTA Race wordt zover ik weet niet meer geupdate. Het is ook mogelijk om met MTA:SA Deathmatch tegen elkaar te racen in race modes die zo goed als hetzelfde zijn als in het eerder uitgebrachte MTA Race.

Merk op dat er ook veel documentatie beschikbaar is om MTA Race toch op Windows Vista aan de gang te krijgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laat ze eens een patchmaken voor MTA RACE voor Vista @_@

MTA Race wordt zover ik weet niet meer geupdate. Het is ook mogelijk om met MTA:SA Deathmatch tegen elkaar te racen in race modes die zo goed als hetzelfde zijn als in het eerder uitgebrachte MTA Race.

Merk op dat er ook veel documentatie beschikbaar is om MTA Race toch op Windows Vista aan de gang te krijgen.

Ik haat Vista! Bijna alles is incompatible! Zelfs 3dsmax 7.0!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laat ze eens een patchmaken voor MTA RACE voor Vista @_@

MTA Race wordt zover ik weet niet meer geupdate. Het is ook mogelijk om met MTA:SA Deathmatch tegen elkaar te racen in race modes die zo goed als hetzelfde zijn als in het eerder uitgebrachte MTA Race.

Merk op dat er ook veel documentatie beschikbaar is om MTA Race toch op Windows Vista aan de gang te krijgen.

DM Is kut met peren @_@ Ik wil MTAS RACE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laat ze eens een patchmaken voor MTA RACE voor Vista @_@

MTA Race wordt zover ik weet niet meer geupdate. Het is ook mogelijk om met MTA:SA Deathmatch tegen elkaar te racen in race modes die zo goed als hetzelfde zijn als in het eerder uitgebrachte MTA Race.

Merk op dat er ook veel documentatie beschikbaar is om MTA Race toch op Windows Vista aan de gang te krijgen.

DM Is kut met peren @_@ Ik wil MTAS RACE

Je hebt ook nog gelijk :7!

Ik haat Vista!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

MTA Race wordt zover ik weet niet meer geupdate.

Versie 1.1.2 was nog recentelijk uitgekomen.

Het is ook mogelijk om met MTA:SA Deathmatch tegen elkaar te racen in race modes die zo goed als hetzelfde zijn als in het eerder uitgebrachte MTA Race.

Kwaliteit is minder (bugs) en het gevoel mist gewoon.

Merk op dat er ook veel documentatie beschikbaar is om MTA Race toch op Windows Vista aan de gang te krijgen.

Zover ik weet werkt MTA Race nogsteeds niet op Vista (bijna niemand dus).

Daarbij komt dat het MTA team moet inzien dat ze gewoon fout bezig geweest zijn. Te lang wachten was gewoon niet goed. SA:MP heeft nu de meeste spelers en MTA: Race en MTA: DM bij elkaar hebben nog lang niet even veel spelers & servers als SA:MP.

Joriz, misschien moet je maar is nieuws gaan plaatsen over SA:MP.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

(...) Ik haat Vista! Bijna alles is incompatible! Zelfs 3dsmax 7.0!

Daar gaan we weer, wat een verrassing. :klap: 3DS Max is compatible met Vista, het loopt bij mij als een zonnetje. 8)

Ik haat Microsoft! Koop een Mac of download Linux Ubuntu 8.4 met Wine. Veel beter dan Zuigware!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

(...) Ik haat Vista! Bijna alles is incompatible! Zelfs 3dsmax 7.0!

Daar gaan we weer, wat een verrassing. :klap: 3DS Max is compatible met Vista, het loopt bij mij als een zonnetje. 8)

Ik haat Microsoft! Koop een Mac of download Linux Ubuntu 8.4 met Wine. Veel beter dan Zuigware!

Neem het dan ook niet @_@. Iedereen zegt dat Microsoft zuigt. Maar denk eens na. Bijna iedereen heeft Microsoft @_@. Als je inpalaats van het te zeggen ook linux ofzo neemt dan mag je er pas over klagen. Want idereen denkt dat Linux het beste is maar hebben ze het geprobeerd? Nee @_@.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toen ik dit las dacht ik joepie! :dans:

Maar toen ik het speelde vond ik het KUT![/font] :duh:

Het laggt wel niet zo fel als sa-mp maar de gameplay van sa-mp is gewoon vele malen beter! :Y

KUT[/font] DM! :duh:

Geef mij toch maar sa-mp! :dans:

Mvg PTC. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

(...) Ik haat Vista! Bijna alles is incompatible! Zelfs 3dsmax 7.0!

Daar gaan we weer, wat een verrassing. :klap: 3DS Max is compatible met Vista, het loopt bij mij als een zonnetje. 8)

Ik haat Microsoft! Koop een Mac of download Linux Ubuntu 8.4 met Wine. Veel beter dan Zuigware!

Neem het dan ook niet @_@. Iedereen zegt dat Microsoft zuigt. Maar denk eens na. Bijna iedereen heeft Microsoft @_@. Als je inpalaats van het te zeggen ook linux ofzo neemt dan mag je er pas over klagen. Want idereen denkt dat Linux het beste is maar hebben ze het geprobeerd? Nee @_@.

Hoe weet jij dat? Ik heb wel op Linux Ubuntu 8.04 gewerkt, hoor. Je moet niet denken dat je een gedachtenlezer bent, hoor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...