Follow Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik wil graag voor een productie van iets moois een achtergrond hebben, en dan een achtergrond zoals DEZE. (Het liefst die zelfs.) Hoe krijg ik die achtergrond, of wil iemand het voor me regelen? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) De achtergrond is zelf in Flash en dan waarschijnlijk is die bewegende achtergrond gemaakt in een ander programma. Dus waarschijnlijk staat er een filmpje in. Ik kan proberen om die achtergrond er voor je uit te halen. Verder weet ik niet waar je het voor gaat gebruiken. Als het voor een website is die volledig in Flash is kan je hem er zo inzetten. Met HTML of PHP zal je hem op de achtergrond moeten zetten wat kan leiden dat de website schokkerig gaat doen. Maar ik zal even kijken of ik die achtergrond eruit kan krijgen. Je hoort van me. --------------------------- EDIT: Je moet wel even nagaan of geen copyright op die website zit, i.v.m. met eigen gebruik. --------------------------- EDIT 2: Ik heb 1 afbeelding gevonden van de achtergrond alleen deze beweegt niet. Naar de bewegende ben ik nog op zoek --------------------------- EDIT 3: De achtergrond heeft overal links e.d. naar andere flashbestanden. Dus hij zit echt helemaal in de website verstopt, waar niemand bij kan. Dus alleen de afbeelding is er Bewerkt: 5 augustus 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Follow Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 De achtergrond is zelf in Flash en dan waarschijnlijk is die bewegende achtergrond gemaakt in een ander programma. Dus waarschijnlijk staat er een filmpje in. Ik kan proberen om die achtergrond er voor je uit te halen.Verder weet ik niet waar je het voor gaat gebruiken. Als het voor een website is die volledig in Flash is kan je hem er zo inzetten. Met HTML of PHP zal je hem op de achtergrond moeten zetten wat kan leiden dat de website schokkerig gaat doen. Maar ik zal even kijken of ik die achtergrond eruit kan krijgen. Je hoort van me. --------------------------- EDIT: Je moet wel even nagaan of geen copyright op die website zit, i.v.m. met eigen gebruik. --------------------------- EDIT 2: Ik heb 1 afbeelding gevonden van de achtergrond alleen deze beweegt niet. Naar de bewegende ben ik nog op zoek --------------------------- EDIT 3: De achtergrond heeft overal links e.d. naar andere flashbestanden. Dus hij zit echt helemaal in de website verstopt, waar niemand bij kan. Dus alleen de afbeelding is er Zoow, je hebt meer verstand ervan dan ik heb. Super bedankt! Reageren
K.O. Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Zo ver weggestopt zit ie niet hoor. Alleen verwacht ik wel dat hier copyright op zit. Mijn instructies zijn niet illegaal, het patriculier gebruiken ook niet, maar het publiceren op internet zou wel eens illegaal kunnen zijn. Alles doe je op eigen risico. Hier is hoe ik bij het bestand ben gekomen. 1. halo3.com is gemaakt met Flash. Door het halo3.com/flash/shell.swf bestand te openen in een decompiler zag ik in de MainMovie actie een link staan naar de driver van de shell. 2. De driver is te vinden in halo3.com/xml/shell.xml. Hier zag ik een bg flash bestand staan. bg staat meestal voor background = achtergrond. 3. Dit flash bestand is hier te vinden: halo3.com/flash/bg.swf bestand te decompileren zag ik in de actie voor sprite4 een link staan naar een ander flash bestand, deze keer een bg.flv bestand. *.flv bestanden zijn flash video bestanden. 4. De link is http://www.microsoft.com/games/71AB0F41-F1...2EE-AD30/bg.flv Dit bestand kun je opslaan als en vervolgens openen in Windows Media Player. Dit bestand zou je eventueel kunnen uploaden naar je server en gebruiken als achtergrond. Ik herhaal: alles op eigen risico. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Zo ver weggestopt zit ie niet hoor. Alleen verwacht ik wel dat hier copyright op zit. Mijn instructies zijn niet illegaal, het patriculier gebruiken ook niet, maar het publiceren op internet zou wel eens illegaal kunnen zijn. Alles doe je op eigen risico. Hier is hoe ik bij het bestand ben gekomen.1. halo3.com is gemaakt met Flash. Door het halo3.com/flash/shell.swf bestand te openen in een decompiler zag ik in de MainMovie actie een link staan naar de driver van de shell. 2. De driver is te vinden in halo3.com/xml/shell.xml. Hier zag ik een bg flash bestand staan. bg staat meestal voor background = achtergrond. 3. Dit flash bestand is hier te vinden: halo3.com/flash/bg.swf bestand te decompileren zag ik in de actie voor sprite4 een link staan naar een ander flash bestand, deze keer een bg.flv bestand. *.flv bestanden zijn flash video bestanden. 4. De link is http://www.microsoft.com/games/71AB0F41-F1...2EE-AD30/bg.flv Dit bestand kun je opslaan als en vervolgens openen in Windows Media Player. Dit bestand zou je eventueel kunnen uploaden naar je server en gebruiken als achtergrond. Ik herhaal: alles op eigen risico. Ik was gekomen tot "halo3.com/flash/bg.swf". Dat bestand had ik idd ook, maar voor de rest kon ik daar nergens in vinden of ik heb het over het hoofd gezien in het flash bestand. Want andere links zoals main.swf stonden ook in de shell.xml en die deden het voor de rest wel prefect. Ik heb het filmpje wel meteen voor je in SWF (ook al kan het ook met .flv) gezet zodat je met een code het bijvoorbeeld op de achtergrond van een webpagina kan neerzetten. Maar net wat K.O. al zei, alles is op eigen risico http://www.2shared.com/file/3728921/f2910716/swf.html Bewerkt: 8 augustus 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.