Jump to content

vraag over headset


superbommie

Recommended Posts

ik heb een bluetooth headset aangeschaft. alleen wanneer ik multiplayer speel hoor andere personen die ook een headset hebben praten.terwijl ik ze niet heb gebeld. ik hoor ze al in het beginscherm zeg maar waar je moet wachten tot er genoeg spelers zijn. is dit normaal?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een bluetooth headset aangeschaft. alleen wanneer ik multiplayer speel hoor andere personen die ook een headset hebben praten.terwijl ik ze niet heb gebeld. ik hoor ze al in het beginscherm zeg maar waar je moet wachten tot er genoeg spelers zijn. is dit normaal?

Ja dat is normaal...



Voor dat het spel start en na afloop zijn alle communicatie kanalen open.

Tijdens het spel heb je vaak de mogelijkheid om te kiezen of je alleen je team wilt horen of iedereen.

Als je iemand belt dan valt iedereen weg behalve de persoon die je belt en kan je 1 op 1 communiceren.

Dus ja het is normaal... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een bluetooth headset aangeschaft. alleen wanneer ik multiplayer speel hoor andere personen die ook een headset hebben praten.terwijl ik ze niet heb gebeld. ik hoor ze al in het beginscherm zeg maar waar je moet wachten tot er genoeg spelers zijn. is dit normaal?

Ja dat is normaal...



Voor dat het spel start en na afloop zijn alle communicatie kanalen open.

Tijdens het spel heb je vaak de mogelijkheid om te kiezen of je alleen je team wilt horen of iedereen.

Als je iemand belt dan valt iedereen weg behalve de persoon die je belt en kan je 1 op 1 communiceren.

Dus ja het is normaal... :tu:

oow oke dan is het goed bedankt

en oja is het dan ook normaal dat je dat geruis en gekraak hoor?

of hoorje gewoon zuiver geluid door te krijgen?

want ik hoor vaak geruis enzo,en vaak versta je die persoon amper.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een bluetooth headset aangeschaft. alleen wanneer ik multiplayer speel hoor andere personen die ook een headset hebben praten.terwijl ik ze niet heb gebeld. ik hoor ze al in het beginscherm zeg maar waar je moet wachten tot er genoeg spelers zijn. is dit normaal?

Ja dat is normaal...



Voor dat het spel start en na afloop zijn alle communicatie kanalen open.

Tijdens het spel heb je vaak de mogelijkheid om te kiezen of je alleen je team wilt horen of iedereen.

Als je iemand belt dan valt iedereen weg behalve de persoon die je belt en kan je 1 op 1 communiceren.

Dus ja het is normaal... :tu:

oow oke dan is het goed bedankt

en oja is het dan ook normaal dat je dat geruis en gekraak hoor?

of hoorje gewoon zuiver geluid door te krijgen?

want ik hoor vaak geruis enzo,en vaak versta je die persoon amper.

Dan licht het aan zijn headset of de jouwe.Ga naar Audio instellingen bij randapperatuur.En zet je micro foon wat hoger.Niveau 4 is het best.En zet je geluid (wat harder) en dan is het goed geloof ik.Anders licht het aan zijn headset.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...