gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 ff over het kicken, Cantania begon me te kicken waarom weet ik niet, jullie omdat jullie elkaar geen auto gunde of wat dan ook waneer was dat?
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 whoohoohohohoooo ik zit in de familie bedankt
HoutwormNL Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 de ledenlijst is bijgewerkt starink en kronicsmoker moeten allebijde nog getest worden wij moeten daar met zijn 4en ff tijd en datum voor afspreken zodat jullie ook opgenomen kunnen worden in de ledenlijst groet danny
StrongBongSmoke Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 :bier: Ik begrijp er geen moer van, elke keer als ik joinde en de X knopdrukte of na 10 min in de server stond er, ' "The Connection with the game has been lost" ofzo. Na elke invite gejoind te hebben. Stond er: "You can not join a game you were kicked" Na 10 minuten en jullie konden mij niet joinen gaf ik het op omdat ik niet zoveel tijd had. Daarna heb ik met HWNL mij test uitgestelt. Ik was er wel en had er zin in maar kon niet joinen
HoutwormNL Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 goett cker weten met jouw dan? en waarneer wou jij de test doen? als axio en starink het ook goed vinden hebben we een deal
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ala's headset kreeg ie niet aan. TOTAAL GEEN TEAMWORK Ik weet het.Maar als ala's headset aan kreeg dan konden ik en ala teamwork gebruiken.
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Ala's headset kreeg ie niet aan.TOTAAL GEEN TEAMWORK Ik weet het.Maar als ala's headset aan kreeg dan konden ik en ala teamwork gebruiken. ik en hout speelden zonder he, en dat lukt ook wel maar in de toekomt heb ik er ook weer 1
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 oke over vandaagJULLIE ZIJN ALLE 3 TOEGELATEN op deze punten worden jullie getraint cantana teamwork, schiettechniek, dekking en strategie alakadabra vliegen, dekking, schiettechniek, strategie, schiettechniek en gebruik maken van de omgeving Robin B racen, schiettechniek, gebruik maken van omgeving, aanvallen en strategie de team deathmatch erg slecht:P vooral gta san andreas lover die wel 10 x zoveel deaths had als kills cantania hield zich hier erg rustig en robin was de enige die hier ook echt wat deed TOTAAL GEEN TEAMWORK de deathmatch ging goed ik vond jullie alle 3 wel goed spelen race met autos ging goed maar jullie maakt wel fouten helikopters ging goed uitgezondert san andreas lover die crashte:P wij weten dat we jullie alle 3 kunnen trainen tot goeie spelers dus jullie rang wordt aangepast op de ledenlijst groet danny crashte hij niet omdat ik zijn staart aanraakte ofzo
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 oke over vandaagJULLIE ZIJN ALLE 3 TOEGELATEN op deze punten worden jullie getraint cantana teamwork, schiettechniek, dekking en strategie alakadabra vliegen, dekking, schiettechniek, strategie, schiettechniek en gebruik maken van de omgeving Robin B racen, schiettechniek, gebruik maken van omgeving, aanvallen en strategie de team deathmatch erg slecht:P vooral gta san andreas lover die wel 10 x zoveel deaths had als kills cantania hield zich hier erg rustig en robin was de enige die hier ook echt wat deed TOTAAL GEEN TEAMWORK de deathmatch ging goed ik vond jullie alle 3 wel goed spelen race met autos ging goed maar jullie maakt wel fouten helikopters ging goed uitgezondert san andreas lover die crashte:P wij weten dat we jullie alle 3 kunnen trainen tot goeie spelers dus jullie rang wordt aangepast op de ledenlijst groet danny crashte hij niet omdat ik zijn staart aanraakte ofzo Tip als je een heli uit de lucht wil knallen: Heel goed aan zijn snelheid denken.En de RPG gaat heel sloom. en ik raakte jou staart en ik schoot iets van 20 meter voor je.
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 oke over vandaagJULLIE ZIJN ALLE 3 TOEGELATEN op deze punten worden jullie getraint cantana teamwork, schiettechniek, dekking en strategie alakadabra vliegen, dekking, schiettechniek, strategie, schiettechniek en gebruik maken van de omgeving Robin B racen, schiettechniek, gebruik maken van omgeving, aanvallen en strategie de team deathmatch erg slecht:P vooral gta san andreas lover die wel 10 x zoveel deaths had als kills cantania hield zich hier erg rustig en robin was de enige die hier ook echt wat deed TOTAAL GEEN TEAMWORK de deathmatch ging goed ik vond jullie alle 3 wel goed spelen race met autos ging goed maar jullie maakt wel fouten helikopters ging goed uitgezondert san andreas lover die crashte:P wij weten dat we jullie alle 3 kunnen trainen tot goeie spelers dus jullie rang wordt aangepast op de ledenlijst groet danny crashte hij niet omdat ik zijn staart aanraakte ofzo Tip als je een heli uit de lucht wil knallen: Heel goed aan zijn snelheid denken.En de RPG gaat heel sloom. en ik raakte jou staart en ik schoot iets van 20 meter voor je. Ging zo volgens mij in free mode: ik was bezig beetje schieten op hun, kwam jij met volle vaart op me staart af en daar lag ik dan maar met heli vlieg ik altijd laag gevaarlijk raak ik net niet de bomen of een gebouw op die manier heb je altijd snelheid
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 oke over vandaagJULLIE ZIJN ALLE 3 TOEGELATEN op deze punten worden jullie getraint cantana teamwork, schiettechniek, dekking en strategie alakadabra vliegen, dekking, schiettechniek, strategie, schiettechniek en gebruik maken van de omgeving Robin B racen, schiettechniek, gebruik maken van omgeving, aanvallen en strategie de team deathmatch erg slecht:P vooral gta san andreas lover die wel 10 x zoveel deaths had als kills cantania hield zich hier erg rustig en robin was de enige die hier ook echt wat deed TOTAAL GEEN TEAMWORK de deathmatch ging goed ik vond jullie alle 3 wel goed spelen race met autos ging goed maar jullie maakt wel fouten helikopters ging goed uitgezondert san andreas lover die crashte:P wij weten dat we jullie alle 3 kunnen trainen tot goeie spelers dus jullie rang wordt aangepast op de ledenlijst groet danny crashte hij niet omdat ik zijn staart aanraakte ofzo Tip als je een heli uit de lucht wil knallen: Heel goed aan zijn snelheid denken.En de RPG gaat heel sloom. en ik raakte jou staart en ik schoot iets van 20 meter voor je. Ging zo volgens mij in free mode: ik was bezig beetje schieten op hun, kwam jij met volle vaart op me staart af en daar lag ik dan maar met heli vlieg ik altijd laag gevaarlijk raak ik net niet de bomen of een gebouw op die manier heb je altijd snelheid Je moet ook niet laag gaan vliegen boven mij.Want dan is pappa Robin heel gevaarlijk!
HoutwormNL Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) jij bent sowieso gevaarlijk vooral met een sniper heb ik gister wel gemerkt maar meeting zondag 1 uur he:P heb et eerder gepost maar jullie letten daar niet zo op:P Bewerkt: 8 augustus 2008 door HoutwormNL
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 jij bent sowieso gevaarlijkvooral met een sniper heb ik gister wel gemerkt maar meeting zondag 2 uur he:P heb et eerder gepost maar jullie letten daar niet zo op:P wie ai zegt vind houtworm gay oke over vandaagJULLIE ZIJN ALLE 3 TOEGELATEN op deze punten worden jullie getraint cantana teamwork, schiettechniek, dekking en strategie alakadabra vliegen, dekking, schiettechniek, strategie, schiettechniek en gebruik maken van de omgeving Robin B racen, schiettechniek, gebruik maken van omgeving, aanvallen en strategie de team deathmatch erg slecht:P vooral gta san andreas lover die wel 10 x zoveel deaths had als kills cantania hield zich hier erg rustig en robin was de enige die hier ook echt wat deed TOTAAL GEEN TEAMWORK de deathmatch ging goed ik vond jullie alle 3 wel goed spelen race met autos ging goed maar jullie maakt wel fouten helikopters ging goed uitgezondert san andreas lover die crashte:P wij weten dat we jullie alle 3 kunnen trainen tot goeie spelers dus jullie rang wordt aangepast op de ledenlijst groet danny crashte hij niet omdat ik zijn staart aanraakte ofzo Tip als je een heli uit de lucht wil knallen: Heel goed aan zijn snelheid denken.En de RPG gaat heel sloom. en ik raakte jou staart en ik schoot iets van 20 meter voor je. Ging zo volgens mij in free mode: ik was bezig beetje schieten op hun, kwam jij met volle vaart op me staart af en daar lag ik dan maar met heli vlieg ik altijd laag gevaarlijk raak ik net niet de bomen of een gebouw op die manier heb je altijd snelheid Je moet ook niet laag gaan vliegen boven mij.Want dan is pappa Robin heel gevaarlijk! kom maar een keer lucht gevecht dan zullen we zien
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 jij bent sowieso gevaarlijkvooral met een sniper heb ik gister wel gemerkt maar meeting zondag 2 uur he:P heb et eerder gepost maar jullie letten daar niet zo op:P wie ai zegt vind houtworm gay oke over vandaagJULLIE ZIJN ALLE 3 TOEGELATEN op deze punten worden jullie getraint cantana teamwork, schiettechniek, dekking en strategie alakadabra vliegen, dekking, schiettechniek, strategie, schiettechniek en gebruik maken van de omgeving Robin B racen, schiettechniek, gebruik maken van omgeving, aanvallen en strategie de team deathmatch erg slecht:P vooral gta san andreas lover die wel 10 x zoveel deaths had als kills cantania hield zich hier erg rustig en robin was de enige die hier ook echt wat deed TOTAAL GEEN TEAMWORK de deathmatch ging goed ik vond jullie alle 3 wel goed spelen race met autos ging goed maar jullie maakt wel fouten helikopters ging goed uitgezondert san andreas lover die crashte:P wij weten dat we jullie alle 3 kunnen trainen tot goeie spelers dus jullie rang wordt aangepast op de ledenlijst groet danny crashte hij niet omdat ik zijn staart aanraakte ofzo Tip als je een heli uit de lucht wil knallen: Heel goed aan zijn snelheid denken.En de RPG gaat heel sloom. en ik raakte jou staart en ik schoot iets van 20 meter voor je. Ging zo volgens mij in free mode: ik was bezig beetje schieten op hun, kwam jij met volle vaart op me staart af en daar lag ik dan maar met heli vlieg ik altijd laag gevaarlijk raak ik net niet de bomen of een gebouw op die manier heb je altijd snelheid Je moet ook niet laag gaan vliegen boven mij.Want dan is pappa Robin heel gevaarlijk! kom maar een keer lucht gevecht dan zullen we zien Nee maar ik kan goed met een RPG meten. Hoe en waneer je moet raken. Ok Houtworm dan weten we dat.
Recommended Posts