AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Meeting voor zondag alvast: TM DM = team death match TM DM 1 TM DM 2 TM DM 3 TM DM 4 Turf war 1 Turf war 2 Race motor Race heli Race auto wat voor wapens, plaats, en race baan krijgen jullie nog
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Meeting voor zondag alvast:TM DM = team death match TM DM 1 TM DM 2 TM DM 3 TM DM 4 Turf war 1 Turf war 2 Race motor Race heli Race auto wat voor wapens, plaats, en race baan krijgen jullie nog Ok! Om 2 uur toch? Bewerkt: 8 augustus 2008 door Robin B
HoutwormNL Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Meeting voor zondag alvast:TM DM = team death match TM DM 1 TM DM 2 TM DM 3 TM DM 4 Turf war 1 Turf war 2 Race motor Race heli Race auto wat voor wapens, plaats, en race baan krijgen jullie nog nah dat zien ze vanzelf wel:P NEE 1 UUR HAD TYPFOUT GEMAAKT Bewerkt: 8 augustus 2008 door HoutwormNL
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Meeting voor zondag alvast:TM DM = team death match TM DM 1 TM DM 2 TM DM 3 TM DM 4 Turf war 1 Turf war 2 Race motor Race heli Race auto wat voor wapens, plaats, en race baan krijgen jullie nog Ok! Om 2 uur toch? 13:00 Zondag, als je niet kan om die tijd meld ff
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) ook nog een kleine meeting voor 19:00 vandaag nog we spelen alleen TM DM geldlimiet: 10.000 wapens: assault riffles location: Bohan auto aim: on pedestrians: off cars: parked Teams: HoutwormNL en AXIO vs de rest ben je er niet mee eens met de teams meld ff meld ook als je er niet bij kan wezen, met te weinig mensen gaat niet door dan Bewerkt: 8 augustus 2008 door AXIO
HoutwormNL Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik vraag me af wie er gaat winnen:P ik denk dat ze niet durfen na hun laatste aftuiging:p
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik vraag me af wie er gaat winnen:Pik denk dat ze niet durfen na hun laatste aftuiging:p ik denk dat ze andere teams willen ja
HoutwormNL Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik vraag me af wie er gaat winnen:Pik denk dat ze niet durfen na hun laatste aftuiging:p ik denk dat ze andere teams willen ja we gaan zien:P
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) was hard potje, 1e en 2e vond wel jammer dat jullie bleven schieten in 2e potje op houtworm omdat hij problemen had en daardoor winde jullie met 300 verschil: en voor uitzonderingen mogen non-leden hier posten die aan de 2 tm dm's meededen Bewerkt: 8 augustus 2008 door AXIO
HoutwormNL Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) 1ste potje uitslag HoutwormNL, Xeey 5000 nick kerkwijk, esfive, alakadabra, svenw1, timking 3300 verslag vond het een leuk potje en jullie konden met geen mogelijkheid winnen becouse The Holland Play Rulez 2de potje uitslag HoutwormNL, Xeey en grace_w kwam er later bij 4700 esfive, alakadabra, svenw1, timking, nick kerkwijk ging later weg , grace_w die zich later bij ons voegde 5000 vond het wel een leuk potje ook met de helicopters alleen mijn ps3 bleef hangen wel 10 minuten lang totdat grace w zich bij ons voegde toen kon ik weer bewegen heb gezien dat veel mensen mij neerschoten dit vond ik oneerlijk maar niks aan te doen wij ownen en jullie niet:D groet danny Bewerkt: 8 augustus 2008 door HoutwormNL
gemertenaar Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 wij ownen en jullie niet:D En wij ownen jullie
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 wij ownen en jullie niet:D En wij ownen jullie heb al eerder gevraagt uit dit topic te blijven, en vind het dom dat je zo verwaand bent van ik ben de beste dit dat
HoutwormNL Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 en jullie ownen ons niet je kan wel een grote bek hebben maar bewijs et dan vraag clanwar aan via pb en post hier niet in dit topic laatste waarschuwing voor iedereen DE EERST VOLGENDE DIE HIER POST EN DAT NIET MAG WORDT GELIJK EEN RAPPORT VOOR OPGEMAAKT
Robin B Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 1ste potje uitslagHoutwormNL, Xeey 5000 nick kerkwijk, esfive, alakadabra, svenw1, timking 3300 verslag vond het een leuk potje en jullie konden met geen mogelijkheid winnen becouse The Holland Play Rulez 2de potje uitslag HoutwormNL, Xeey en grace_w kwam er later bij 4700 esfive, alakadabra, svenw1, timking, nick kerkwijk ging later weg , grace_w die zich later bij ons voegde 5000 vond het wel een leuk potje ook met de helicopters alleen mijn ps3 bleef hangen wel 10 minuten lang totdat grace w zich bij ons voegde toen kon ik weer bewegen heb gezien dat veel mensen mij neerschoten dit vond ik oneerlijk maar niks aan te doen wij ownen en jullie niet:D groet danny Shit ik was op film avondje. The last samurai gkeken! Mooie film!
AXIO Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 1ste potje uitslagHoutwormNL, Xeey 5000 nick kerkwijk, esfive, alakadabra, svenw1, timking 3300 verslag vond het een leuk potje en jullie konden met geen mogelijkheid winnen becouse The Holland Play Rulez 2de potje uitslag HoutwormNL, Xeey en grace_w kwam er later bij 4700 esfive, alakadabra, svenw1, timking, nick kerkwijk ging later weg , grace_w die zich later bij ons voegde 5000 vond het wel een leuk potje ook met de helicopters alleen mijn ps3 bleef hangen wel 10 minuten lang totdat grace w zich bij ons voegde toen kon ik weer bewegen heb gezien dat veel mensen mij neerschoten dit vond ik oneerlijk maar niks aan te doen wij ownen en jullie niet:D groet danny Shit ik was op film avondje. The last samurai gkeken! Mooie film! was geen officieele meeting, maar je hebt toch wat gemist
Recommended Posts