gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 1ste potje uitslagHoutwormNL, Xeey 5000 nick kerkwijk, esfive, alakadabra, svenw1, timking 3300 verslag vond het een leuk potje en jullie konden met geen mogelijkheid winnen becouse The Holland Play Rulez 2de potje uitslag HoutwormNL, Xeey en grace_w kwam er later bij 4700 esfive, alakadabra, svenw1, timking, nick kerkwijk ging later weg , grace_w die zich later bij ons voegde 5000 vond het wel een leuk potje ook met de helicopters alleen mijn ps3 bleef hangen wel 10 minuten lang totdat grace w zich bij ons voegde toen kon ik weer bewegen heb gezien dat veel mensen mij neerschoten dit vond ik oneerlijk maar niks aan te doen wij ownen en jullie niet:D groet danny Shit ik was op film avondje. The last samurai gkeken! Mooie film! was geen officieele meeting, maar je hebt toch wat gemist ik vondt het zeer leuk heb vandaagveel beter gespeeld dan de vorige meeting meetr kills enzo
HoutwormNL Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 zeker leuk:D en hierbij wil ik mededelen dat cantania NIET meer in de clan zit groet danny
HoutwormNL Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik denk dat ik niet lang meer aanwezig kan zijn op gtaforum dus bij deze vaarwel jongens was leuk jullie gekent te hebben
PatrickW Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Wegens vertrek van de leider gesloten.
Recommended Posts