HoutwormNL Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) oke:P ik dacht al Bewerkt: 5 augustus 2008 door HoutwormNL
Robin B Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Hoi iemand een desert eagle? Wanneer gaan we de eerste keer trainen?
HoutwormNL Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 hey leuk dat jullie het topic al hadden gevonden ik dacht eraan om het weekend jullie te testen en gelijk daarna een meeting om het te vieren wat vinden jullie btw van de hoofdpost? groet danny
Robin B Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 hey leuk dat jullie het topic al hadden gevondenik dacht eraan om het weekend jullie te testen en gelijk daarna een meeting om het te vieren wat vinden jullie btw van de hoofdpost? groet danny Denk er wel aan op 22 augstus waar ik dan een meeting heb en Houtworm meedoet.Als je mee wilt doen meld je aan! PS: Je moet wel een headset hebben.
HoutwormNL Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 ja ik zal er zijn had me al aangemeld en ik zal me headset meenemen:D dit weekend worden jullie getest ik overleg nog even met AXIO welke dag en tijd voor degene die dan niet kunnen plennen we nog 1 extra volgende week maar we regelen alles wel hier in dit topic dus wat lijkt iedereen een moooi tijdstip en welke dag groet danny
Robin B Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 ja ik zal er zijn had me al aangemeld en ik zal me headset meenemen:Ddit weekend worden jullie getest ik overleg nog even met AXIO welke dag en tijd voor degene die dan niet kunnen plennen we nog 1 extra volgende week maar we regelen alles wel hier in dit topic dus wat lijkt iedereen een moooi tijdstip en welke dag groet danny
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Klik Hier Als je wilt meedoen aan de Marathon
HoutwormNL Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 ik had me al aangemeld heb ook een link onder me sig gezet:D
Cantania Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 ik voeg jullie vanavond toe op gta iv oke?
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 wie iemand een onderwerp om lekker over te spammen op dit topic
HoutwormNL Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 wie iemand een onderwerp om lekker over te spammen op dit topic @cantania ja dat is goed ik zal je accepteren @ axio ehhhm een spelletje ik noem een dier dan noem jij een dier dat begint met de letter waarop de laatste was geeindigd dus ff voorbeeld maar dan met landen NederlanD-DuitslanD-DenemarkeN-NoorwegeN-enz het dier mag maar 1 keer genoemd worden ik begin wel:D AaP
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 wie iemand een onderwerp om lekker over te spammen op dit topic @cantania ja dat is goed ik zal je accepteren @ axio ehhhm een spelletje ik noem een dier dan noem jij een dier dat begint met de letter waarop de laatste was geeindigd dus ff voorbeeld maar dan met landen NederlanD-DuitslanD-DenemarkeN-NoorwegeN-enz het dier mag maar 1 keer genoemd worden ik begin wel:D AaP Paard
Recommended Posts