Jump to content

VC Killerkip 1.4


DJFL

Recommended Posts

Het ligt aan jou spel, want voor zover ik het weet zijn er geen missies in de killerkip mods. Dus de main.scm wordt niet aangepast. Als dat wel zo zou gebeuren zou je het spel nooit meer kunnen spelen met oude savegames, en moet je op new game/start game drukken en weer opnieuw beginnen. Probeer eens voor als je san andreas ook hebt direct X 7.0 te downloaden, misschien gaat het dan beter. en anders een herinstallatie van het spel en dan chekken of ie het doet en dan killerkip erbij. en als hij dan niet werkt met de poppetjes dan ligt het aan de mod

Link to comment
Delen op andere websites

zoek eens voor een patch (nieuwere versie als die er is) voor de killerkip mod, of ik dacht dat er een download beschikbaar was waardoor er wel peds verschijnen op straat, die je dan moet installeren. het ligt bij mijn weten aan de mod, en een savegame heeft daar niets mee te maken.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

zoek eens voor een patch (nieuwere versie als die er is) voor de killerkip mod, of ik dacht dat er een download beschikbaar was waardoor er wel peds verschijnen op straat, die je dan moet installeren. het ligt bij mijn weten aan de mod, en een savegame heeft daar niets mee te maken.

:cya:

was iets mis met streaming memory was teveel k heb lager gezet en doet het weer :)

ps.weet je hoe je back to the future mod activeert??

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je met activeren hetzelfde als installeren? Bij de BttF mod zit een readme.txt bestand waarin staat uitgelegd hoe je de mod moet installeren. Die moet je eerst even lezen. Naar wat ik me kan herinneren zit er bij de BttF mod geen automatische installer, dus zul je zelf even wat bestanden moeten vervangen. (Voor sommigen zul je het programma IMG Tool nodig hebben, om bestanden ín het gta3.img bestand te zetten. Een nederlandstalige handleiding hiervoor kun je vinden in het Tutorial gedeelte op dit forum.)

Hoe je de voertuigen moet bedienen staat ook in de readme.txt. Ingame zul je gelijk resultaat merken als je 'm geïnstalleerd hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...