yordibruggink Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 ik heb net GTA vice city stories en bij sommigen kan je naar de kapper en tatoeages zetten. en mijn vraag is: kan je ook bij GTA vice city stories tatoeages zetten en naar de kapper, dat was me vraag. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 ik heb net GTA vice city stories en bij sommigen kan je naar de kapper en tatoeages zetten. en mijn vraag is: kan je ook bij GTA vice city stories tatoeages zetten en naar de kapper, dat was me vraag. Nee dit is helaas niet mogelijk in GTA Vice City Stories. Reageren
Miek Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 ik heb net GTA vice city stories en bij sommigen kan je naar de kapper en tatoeages zetten. en mijn vraag is: kan je ook bij GTA vice city stories tatoeages zetten en naar de kapper, dat was me vraag. Je verward VCS een beetje met San Andreas. Je kan alleen kleren verwisselen, das al. Dus je kan niet je uiterlijk veranderen. Miek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.