Forumrunner Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 vraag 1. hoe speel je in first person view vraag 2. hoe dans je in de missie: till death do us part alvast bedankt Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik weet alleen het antwoord op vraag 2. je moet dan tegenover die vrouw staan op de dansvloer en als je dan een tijdje wacht gaat ie vanzelf dansen Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 dat werkt niet. ze zegt alleen de hele tijd ''i dont think you should be here'' en ik heb een ''guist suit'en een uitnodiging. Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 raar dan is er denk ik tog iets fout met je kleding als ze dat zegt Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Vraagje 1 kan ik alleen beantwoorden: Op F1 drukken tijdens het spellen (Standaart). Reageren
Forumrunner Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) bedankt het werkt, maar even over vraag 2 weet iemand welke suit ik moet dragen? ik heb het op youtube gezien en toen hadden ze de gewone suite aan. Ik heb het ook met de guest suit geprobeerd en met de gewone suite maar ze werken niet.Kun je ook zeggen hoe lang het precies duurt.Of van wie ik de suit moet ''afpakken''? Bewerkt: 6 augustus 2008 door forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.