Markant Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Bron: http://tweakers.net/nieuws/54911/verkoop-g...elincident.html Wat is jullie mening hierover? Wat een onzin dat mensen een game aangrijpen als excuses voor hun daden. In dit geval moeten de goeden weer lijden onder de kwaden. Jammer.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Bron: http://tweakers.net/nieuws/54911/verkoop-g...elincident.htmlWat is jullie mening hierover? Wat een onzin dat mensen een game aangrijpen als excuses voor hun daden. In dit geval moeten de goeden weer lijden onder de kwaden. Jammer.... Tja... Dit zal je altijd blijven zien... Mensen die niet echt alles op een rijtje hebben die worden vaak aangegrepen door games en films. Maar dit kan nooit en te nimmer de verantwoordelijkheid van de gameontwikkelaars zijn.Een ieder is verantwoordelijk voor hun eigen daden en zolang dit soort incidenten sporadisch zijn zal het weinig tot geen effect hebben voor de gameindustrie....Dat er vaak dit soort maatregelen worden getroffen heeft meer met het politieke vlak temaken dan blijvende maatregel.Maar helaas dit soort berichten blijf je houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik had het gelezen gister maar ik begrijp niet waarom die gozer elke dag geld moest hebben om GTA IV te spelen. En het ligt gewoon aan je zelf hoe je bent. alsof Niko bellic het doet moet jij het ook maar doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Godver*piep*, ze willen ook in Thailand GTA IV een (hele) slechte titel noemen. Maar het zijn toch maar een paar domme mensen die het spel in de werkelijkheid doen. Zoek maar bij YouTube: gta real life en je ziet heel veel resultaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Bron: http://tweakers.net/nieuws/54911/verkoop-g...elincident.htmlWat is jullie mening hierover? Wat een onzin dat mensen een game aangrijpen als excuses voor hun daden. In dit geval moeten de goeden weer lijden onder de kwaden. Jammer.... Tja... Dit zal je altijd blijven zien... Mensen die niet echt alles op een rijtje hebben die worden vaak aangegrepen door games en films. Maar dit kan nooit en te nimmer de verantwoordelijkheid van de gameontwikkelaars zijn.Een ieder is verantwoordelijk voor hun eigen daden en zolang dit soort incidenten sporadisch zijn zal het weinig tot geen effect hebben voor de gameindustrie....Dat er vaak dit soort maatregelen worden getroffen heeft meer met het politieke vlak temaken dan blijvende maatregel.Maar helaas dit soort berichten blijf je houden. Jack Thompson-aanghangers xD Nee, maar ik heb echt een bloedhekel aan mensen die zó dom zijn dat ze een computerspel als excuus gebruiken. Ik gebruik dat niet eens als excuus voor mijn huiswerk :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Meh wat zijn ze in thailand toch ook dom.... zo'n nutcase als deze haalt dan zijn gekke ideeën wel ergens anders vandaan en dan gebeurt het alsnog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) okey als je wil weten hoe makkelijk het is om een taxi te stelen "kan ik nog begrijpen" (dus eigenlijk niet) maar waarom zou je dan in godsnaam de chauffeur neersteken Bewerkt: 5 augustus 2008 door Mr.Bellic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 okey als je wil weten hoe makkelijk het is om een taxi te stelen "kan ik nog begrijpen" (dus eigenlijk niet) maar waarom zou je dan in godsnaam de chauffeur neersteken Dat hij instaat is om die chauffeur neer te steken zegt al genoeg over hoe gestoord hij is en dat de game er dus niets mee te maken heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 dat is al de zoveelste keer dat dat gebeurd en dan op gta4 word gestoken het licht aan de mensen niet aan de game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 ik denk zelf dat tegenwoordig gta makkelijker te zeggen is dan een slechte opvoeding en weinig hersens dus ik weet niet wat ik doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickcen Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik had het gelezen gister maar ik begrijp niet waarom die gozer elke dag geld moest hebben om GTA IV te spelen.En het ligt gewoon aan je zelf hoe je bent. alsof Niko bellic het doet moet jij het ook maar doen. In Thailand speel je GTA in een Arcade hal. Die jongeren zijn daar niet zo rijk als wij hier zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) laat hem lekker tot dood veroordeeld worden dan krijgt rockstar weer een slechte naam Bewerkt: 5 augustus 2008 door osmgek11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 laat hem lekker tot dood veroordeeld worden dan krijgt rockstar weer een slechte naam En waarom zouden we willen dat R* een slechte naam krijgt? en: "laat hem lekker tot dood veroordeeld worden" is ook wel echt kortzichtig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Het is niet dat ze weer GTA als excuus nemen. Dit is in sommige gevallen echt zo! Sommige kinderen zijn niet zo goed bij hun hoofd. En gaan dan denken dat dit normaal is. Maar ik snap het ook niet van de ouders als ik zo'n verhaal hoor of zie. Hoe kan je nou een kind GTA laten spelen als ie niet goed bij zijn hoofd is? Alleen als je het niet weet is het een ander verhaal. Ik had gehoord van mijn vader dat hij wilden weten of het in het echt ook zo makkelijk ging. Dan denk ik bij mijzelf, jep die is niet goed bij zijn hoofd dat ie dat wil kijken. Groeten, Bewerkt: 5 augustus 2008 door thegtaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Dat gta dit heeft gedaan ???? ik bedoel WTF!!![/font] wie is er nu zoiets doms ook na te doen . je moet echt volkomen gestoord zijn om zoiets uittehale. want nu krijgt R* games dus weer de schuld hiervan GRTZ GFS Bewerkt: 5 augustus 2008 door GreyFox-Smurf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.