Jump to content

Verkoop GTA IV in Thailand gestaakt na dodelijk naspeelincident

Markant

Recommended Posts

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Valto

5

• nljesse

3

• LangeDraak

3

• Rickcen

3

Bron: http://tweakers.net/nieuws/54911/verkoop-g...elincident.html

Wat is jullie mening hierover? Wat een onzin dat mensen een game aangrijpen als excuses voor hun daden. In dit geval moeten de goeden weer lijden onder de kwaden. Jammer.... :N

Tja... Dit zal je altijd blijven zien... Mensen die niet echt alles op een rijtje hebben die worden vaak aangegrepen door games en films.

Maar dit kan nooit en te nimmer de verantwoordelijkheid van de gameontwikkelaars zijn.

Een ieder is verantwoordelijk voor hun eigen daden en zolang dit soort incidenten sporadisch zijn zal het weinig tot geen effect hebben voor de gameindustrie....

Dat er vaak dit soort maatregelen worden getroffen heeft meer met het politieke vlak temaken dan blijvende maatregel.

Maar helaas dit soort berichten blijf je houden.

Delen op andere websites

Ik had het gelezen gister maar ik begrijp niet waarom die gozer elke dag geld moest hebben om GTA IV te spelen.

En het ligt gewoon aan je zelf hoe je bent. alsof Niko bellic het doet moet jij het ook maar doen.

Delen op andere websites

Godver*piep*, ze willen ook in Thailand GTA IV een (hele) slechte titel noemen. Maar het zijn toch maar een paar domme mensen die het spel in de werkelijkheid doen. Zoek maar bij YouTube:

gta real life

en je ziet heel veel resultaten.

Delen op andere websites

Bron: http://tweakers.net/nieuws/54911/verkoop-g...elincident.html

Wat is jullie mening hierover? Wat een onzin dat mensen een game aangrijpen als excuses voor hun daden. In dit geval moeten de goeden weer lijden onder de kwaden. Jammer.... :N

Tja... Dit zal je altijd blijven zien... Mensen die niet echt alles op een rijtje hebben die worden vaak aangegrepen door games en films.

Maar dit kan nooit en te nimmer de verantwoordelijkheid van de gameontwikkelaars zijn.

Een ieder is verantwoordelijk voor hun eigen daden en zolang dit soort incidenten sporadisch zijn zal het weinig tot geen effect hebben voor de gameindustrie....

Dat er vaak dit soort maatregelen worden getroffen heeft meer met het politieke vlak temaken dan blijvende maatregel.

Maar helaas dit soort berichten blijf je houden.

Jack Thompson-aanghangers xD

Nee, maar ik heb echt een bloedhekel aan mensen

die zó dom zijn dat ze een computerspel als excuus

gebruiken. Ik gebruik dat niet eens als excuus voor

mijn huiswerk :$

Delen op andere websites

okey als je wil weten hoe makkelijk het is om een taxi te stelen "kan ik nog begrijpen" (dus eigenlijk niet) maar waarom zou je dan in godsnaam de chauffeur neersteken

Bewerkt: door Mr.Bellic
Delen op andere websites

okey als je wil weten hoe makkelijk het is om een taxi te stelen "kan ik nog begrijpen" (dus eigenlijk niet) maar waarom zou je dan in godsnaam de chauffeur neersteken

Dat hij instaat is om die chauffeur neer te steken zegt al genoeg over hoe gestoord hij is en dat de game er dus niets mee te maken heeft.

Delen op andere websites

Ik had het gelezen gister maar ik begrijp niet waarom die gozer elke dag geld moest hebben om GTA IV te spelen.

En het ligt gewoon aan je zelf hoe je bent. alsof Niko bellic het doet moet jij het ook maar doen.

In Thailand speel je GTA in een Arcade hal. Die jongeren zijn daar niet zo rijk als wij hier zijn.

Delen op andere websites

laat hem lekker tot dood veroordeeld worden :tu:^_^:cya: dan krijgt rockstar weer een slechte naam

En waarom zouden we willen dat R* een slechte naam krijgt? en: "laat hem lekker tot dood veroordeeld worden" is ook wel echt kortzichtig...

Delen op andere websites

Het is niet dat ze weer GTA als excuus nemen. Dit is in sommige gevallen echt zo!

Sommige kinderen zijn niet zo goed bij hun hoofd. En gaan dan denken dat dit normaal is. Maar ik snap het ook niet van de ouders als ik zo'n verhaal hoor of zie. Hoe kan je nou een kind GTA laten spelen als ie niet goed bij zijn hoofd is? Alleen als je het niet weet is het een ander verhaal.

Ik had gehoord van mijn vader dat hij wilden weten of het in het echt ook zo makkelijk ging. Dan denk ik bij mijzelf, jep die is niet goed bij zijn hoofd dat ie dat wil kijken.

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Delen op andere websites

Dat gta dit heeft gedaan ???? ik bedoel WTF!!![/font] wie is er nu zoiets doms ook na te doen .

je moet echt volkomen gestoord zijn om zoiets uittehale.

want nu krijgt R* games dus weer de schuld hiervan :muur::@:duh:

GRTZ GFS

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...