Jump to content

Verkoop GTA IV in Thailand gestaakt na dodelijk naspeelincident


Markant

Recommended Posts

Dat gta dit heeft gedaan ???? ik bedoel WTF!!![/font] wie is er nu zoiets doms ook na te doen .

je moet echt volkomen gestoord zijn om zoiets uittehalen.

GRTZ GFS

Dat heb ik ook in mijn post staan. (rood)

Het is niet dat ze weer GTA als excuus nemen. Dit is in sommige gevallen echt zo!

Sommige kinderen zijn niet zo goed bij hun hoofd. En gaan dan denken dat dit normaal is. Maar ik snap het ook niet van de ouders als ik zo'n verhaal hoor of zie. Hoe kan je nou een kind GTA laten spelen als ie niet goed bij zijn hoofd is? Alleen als je het niet weet is het een ander verhaal.

Ik had gehoord van mijn vader dat hij wilden weten of het in het echt ook zo makkelijk ging. Dan denk ik bij mijzelf, jep die is niet goed bij zijn hoofd dat ie dat wil kijken.

Het zou wel de oorzaak van GTA kunnen zijn omdat zij dan gaan DENKEN door dat spel dat het normaal is omdat je alleen maar vermoord. Maar daarvoor moet je dus ook weer niet goed in je hoofd zijn. Dus het is een combinatie van snap je? De combinatie van GTA en niet goed bij je hoofd KAN dit opleveren.

Groeten,

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Valto

    5

  • nljesse

    3

  • LangeDraak

    3

  • Rickcen

    3

Dit is natuurlijk waar Jack Thompson op gewacht heeft. Nu zal er wel een weer een rechtzaak tegen Rockstar komen, omdat zij zogenaamd verantwoordelijk zijn voor de de daden van iemand die allang in het gesticht het moeten zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Oh oh

preventief opsluiten! Ik denk dat we maar een camera moeten gaan hangen boven iedereen die gta speelt.

Met als klap op de vuurpijl: moorden in een computerspel wordt misdaad.

Natuurlijk heeft het wel iets met GTA te maken. Toen ik jonger was klom ik in bomen en voetbalde ik buiten. Toen kwam het niet in me hoofd op om de eerste de beste auto in de straat aan te houden, die vent er uit te slepen en neer te steken. Hoogstens had ik zin om een voetbal tegen die auto aan te trappen omdat ie te hard reed waar wij speelden.

De maatschappij verandert en daar horen ook grotere misdaden bij. En trouwens er zijn ook wel mensen vermoord na het kijken van Married... with children, maar daar lees je niets over in de krant :-)

edit: Trouwens niet dat ik nu na het spelen van gta wel zin heb om iemand uit zijn auto te sleuren.. maar ik zie af en toe wel een stoep dat ik denk, daar zou ik wel overheen kunnen. En waar ligt de grens die dat dan nog tegenhoudt? In je eigen hoofd denk ik

Bewerkt: door Rickcen
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is weer een van de mensen op deze wereld die geen verschil kennen tussen de werkelijkheid en de wereld in games. Ze verpesten het altijd voor mensen die het wel kunnen. Voor deze mensen bestaat er een gesticht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het belachelijk dat de verkoop word gestaakt, alleen omdat er een of andere idioot zo dom is om het in echt te proberen. De meeste mensen kunnen onderscheid maken tussen fictie en werkelijkheid, deze jongen kon dat duidelijk niet. Is dat een reden om de verkoop op stop te zetten en iedereen zijn pret laten te bederven.

Zo vaak worden er mensen gestoken met messen. Is dat een reden om geen enkele messen te verkopen in Nederland, alleen omdat er mensen zo ziek zijn om ermee te steken?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo medeleden in thayland heeft een jongen van 18 een taxi gestolen en de bestuurder neergeschoten en zat helemaal onder het bloed. :duh:

Hij zei dat hij dat had gedaan naar gta IV te spelen. :7

En dus heeft thayland gta IV verboden. :Y

Wat vinden jullie hiervan!!!!! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo medeleden in thayland heeft een jongen van 18 een taxi gestolen en de bestuurder neergeschoten en zat helemaal onder het bloed. :duh:

Hij zei dat hij dat had gedaan naar gta IV te spelen. :7

En dus heeft thayland gta IV verboden. :Y

Wat vinden jullie hiervan!!!!! :cya:

Ik kan zeggen, Thailand heeft wel een beetje gelijk, zij willen natuurlijk dit soort incidenten nu voorkomen, en door dit te doen is er geen aanleiding meer voor. Ik las ook via een andere website dat dit soort incidenten ook met de vorige GTA's gebeurden. Maar de uitspraak van een advocaat in Amerika maakt me woest. Ze wil nu namelijk alle geweldadige spellen verboden, wel, het gebeurde alleen met dit spel. (Met Halo 3 was volgensmij ook een moord bij de release, en daar hoor je niks over, met andere woorden.. Ow het is Halo 3 maar.. en met GTA. Ai, het is GTA, uit de winkel ermee.) Maar goed, met Halo 3 was ook een 2de minder erger incident. Een groep jongens stal het namelijk uit de winkel toen het in de magazijn was en hadden alles gefilmd. (Kan filmpje niet vinden :( )

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo medeleden in thayland heeft een jongen van 18 een taxi gestolen en de bestuurder neergeschoten en zat helemaal onder het bloed. :duh:

Hij zei dat hij dat had gedaan naar gta IV te spelen. :7

En dus heeft thayland gta IV verboden. :Y

Wat vinden jullie hiervan!!!!! :cya:

Ik kan zeggen, Thailand heeft wel een beetje gelijk, zij willen natuurlijk dit soort incidenten nu voorkomen, en door dit te doen is er geen aanleiding meer voor. Ik las ook via een andere website dat dit soort incidenten ook met de vorige GTA's gebeurden. Maar de uitspraak van een advocaat in Amerika maakt me woest. Ze wil nu namelijk alle geweldadige spellen verboden, wel, het gebeurde alleen met dit spel. (Met Halo 3 was volgensmij ook een moord bij de release, en daar hoor je niks over, met andere woorden.. Ow het is Halo 3 maar.. en met GTA. Ai, het is GTA, uit de winkel ermee.) Maar goed, met Halo 3 was ook een 2de minder erger incident. Een groep jongens stal het namelijk uit de winkel toen het in de magazijn was en hadden alles gefilmd. (Kan filmpje niet vinden :( )

Haha hoezo verslaafd aan Halo die jongens:D MOET HEBBEN!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo medeleden in thayland heeft een jongen van 18 een taxi gestolen en de bestuurder neergeschoten en zat helemaal onder het bloed. :duh:

Hij zei dat hij dat had gedaan naar gta IV te spelen. :7

En dus heeft thayland gta IV verboden. :Y

Wat vinden jullie hiervan!!!!! :cya:

Ik kan zeggen, Thailand heeft wel een beetje gelijk, zij willen natuurlijk dit soort incidenten nu voorkomen, en door dit te doen is er geen aanleiding meer voor. Ik las ook via een andere website dat dit soort incidenten ook met de vorige GTA's gebeurden. Maar de uitspraak van een advocaat in Amerika maakt me woest. Ze wil nu namelijk alle geweldadige spellen verboden, wel, het gebeurde alleen met dit spel. (Met Halo 3 was volgensmij ook een moord bij de release, en daar hoor je niks over, met andere woorden.. Ow het is Halo 3 maar.. en met GTA. Ai, het is GTA, uit de winkel ermee.) Maar goed, met Halo 3 was ook een 2de minder erger incident. Een groep jongens stal het namelijk uit de winkel toen het in de magazijn was en hadden alles gefilmd. (Kan filmpje niet vinden :( )

Ja en als alle geweldadige spellen worden verboden dan is de gamewereld haast niks meer aan en dat moet een amerikaanse advocaat zeggen ze mogen daar ook wapens dragen dus wat een onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en als alle geweldadige spellen worden verboden dan is de gamewereld haast niks meer aan en dat moet een amerikaanse advocaat zeggen ze mogen daar ook wapens dragen dus wat een onzin.

Daar moet je je ook niet zoveel van aantrekken. Die advocaten willen gewoon hun naam in the picture brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dat joch vermoorden :schater: . Heb ik als excuss GTA 4 pffffffffffffffff!

Wat een kneus.Hij is zo dom om het na te spelen.Als je ziek ben dan ga je toch ook geen GTA 4 spelen.

En GTA is echt niet de aanleiding hoor.Ik ben 12.Heb ik moord neigingen: NEE.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag laats op netwerk iets over een game kamp en ze zeiden dat het niet geeft hoe het spel der uit ziet de spelers kijken door het geweld heen

het is net schaken ze willen sneller zijn dan de ander.

hoop dat jullie hem begrijpen hoef ik hem niet uit te leggen :D

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...