Jump to content

Verkoop GTA IV in Thailand gestaakt na dodelijk naspeelincident


Markant

Recommended Posts

Hopelijk krijgt die gast de doodstraf die het gedaan heeft. Hij verpest het nu voor alle mensen in Thailand. Maar ergste is nog wel dat hij zomaar iemand heeft doodgestoken. Maar wie weet deed hij het gewoon zomaar en heeft toen gewoon gezegd dat door GTA komt. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Valto

    5

  • nljesse

    3

  • LangeDraak

    3

  • Rickcen

    3

ik zag laats op netwerk iets over een game kamp en ze zeiden dat het niet geeft hoe het spel der uit ziet de spelers kijken door het geweld heen

het is net schaken ze willen sneller zijn dan de ander.

hoop dat jullie hem begrijpen hoef ik hem niet uit te leggen :D

:cya:

Lees eens uit, ik snap het niet. :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag laats op netwerk iets over een game kamp en ze zeiden dat het niet geeft hoe het spel der uit ziet de spelers kijken door het geweld heen

het is net schaken ze willen sneller zijn dan de ander.

hoop dat jullie hem begrijpen hoef ik hem niet uit te leggen :D

:cya:

Lees eens uit, ik snap het niet. :?

je heb geluk dat ik nog wakker bent

met schaken moet je sneller dan je tegenstander zijn om hem schaak mat te hebben bij gta moet je sneller dan de tegenstander zijn om hem dood te maken. dus het is net schaken maar omdat wij met onze tijd mee gaan en de kans krijgen om meer actie te krijgen pakken we hem ook maar ik durf te wedden dat als we 100 jaar geleden leefde gingen we tegen elkaar schaken want we willen een strijd hebben beter zijn dan andere dat is puur natuur kan je niets aan doen.

antwoord genoeg :D

:cya:

Bewerkt: door nljesse
Link to comment
Delen op andere websites

ik durf te wedden dat als we 100 jaar geleden leefde gingen we tegen elkaar schaken want we willen een strijd hebben beter zijn dan andere dat is puur natuur kan je niets aan doen.

Ik denk dat je 100 jaar geleden als bijvoorbeeld smid zou werken op dit moment ipv computers spelletjes spelen..

En voor je ontspanning in het weekend freefight met je dorpsgenoten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

laat hem lekker tot dood veroordeeld worden :tu:^_^:cya: dan krijgt rockstar weer een slechte naam

En waarom zouden we willen dat R* een slechte naam krijgt? en: "laat hem lekker tot dood veroordeeld worden" is ook wel echt kortzichtig...

dit was natuurlijk eronisch

:duh::duh::duh::duh::duh:

Link to comment
Delen op andere websites

De film The Warriors (1979) kreeg toendertijd ook de schuld van toenemend geweld en rellen op straat.

Zo blijft er altijd wel een aanwijzing.. Thailand mag zeggen van GTA wat ze willen maar kinder prostitutie zit niet in de R* games ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Thailand mag zeggen van GTA wat ze willen maar kinder prostitutie zit niet in de R* games ;)

Auwwwwww

:schater:

En laat hun regering zich daar eerst maar eens druk over maken :tu:

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...