Jump to content

Heel vaaag

Recommended Posts

Geplaatst:
uit maar bij mij zie ik allemaal kartel randjes enzo..

SA ziet er ook niet mooi uit...

Ik had het op een oude t.v aangesloten en daar zag het wel weer beter op uit..

Zeker een stuk kleiner beeldscherm?

Ow dus het ligt niet aan de c.d?

Nee dat beeldscherm was ook gewoon groot! :)

Dus Gta sa is hellemaal niet zo mooi als ik verwacht had dan?

Want op die filmpjes zie je geen kartel rantjes ik denk dat dat door deopname komt

maar als jij zegt dat gta SA er ook niet zo mooi uitziet ja dan ligt het niet aan de c.d!

Nou.. het is natuurlijk moeilijk te zeggen, wat de ene mooi vindt, vindt een ander weer lelijk. Zoals jij het beschrijft, kartelrandjes, zou ik zeggen dat het aan je cd ligt want ik heb daar toch echt geen last van hoor ( is me nog niet opgevallen in ieder geval, en ik heb het spel sinds de release ). Is er niet iemand in je omgeving ( vrienden, familie ed. ) die SA ook hebben? Dan zou ik het even vergelijken en kijken hoe het er bij hun uit ziet. Ik ben toch behoorlijk tevreden over de graphics in ieder geval. Misschien heb je een Armax? Zodat je in-game een aantal foto's kun maken. Als je zegt dat jou beeld er een stuk slechter uit ziet dan de filmpjes dan zou ik toch echt zeggen dat het aan jou tv/spel ligt, als ik een filmpje bekijk kan ik het beeld toch vergelijken met het beeld op m'n eigen tv.

Hoop voor je dat het snel opgelost is in ieder geval, wat het probleem ook is ;)

Geplaatst:

hey bedankt!

Ja als ik nu screens zie dan ziet het er idd het zelfde uit! :)

Ik vraag aan iemand uit mijn klas die ook gta sa heeft de c.d kijken of ik hetzelfde beeld hebt

Maar het is dus denk ik gewoon het spel zelf niet zo super is

Ik denk dat ik te hogen verwachtingen heb gehad van het spel

Maar het is natuurlijk wel een super game :D

dat zeker!

Zou iemand met hier gta sa en een armax c.d of hoe heet dat een screen kunnen maken van als je uit je huis komt! Je save house

Mischien kan ik dan ff kijken hoe het uitziet of het hetzelfde uitziet

Hoop dat iemand mij kan helpen! :(

groeten

Thomas

Geplaatst:
Ik vind gta sa ook tegenvallen qua graphics ik denk dat het niet aan de cd ofzo licht ;)

misschien ligt het aan je TV.zijn de instellingen wel goed?

Geplaatst:

Ik had nog nooit eerder een PS2 spel gespeeld dan SA. De eerste keer dat ik SA opstartte vond ik het heel erg tegenvallen. Ik had daarvoor de PC en de Xbox versie van VC gespeeld en die zijn mi. een stuk mooier.

Ik heb hieronder een screenshot waar de onderkant van de bord redelijk vertand is..

post-19-1111050241.jpg

Geplaatst:

Hey bedankt voor je hulp! :)

Dat idee heb ik ook dat VC mooier is op de p.c en x box

Achja Sa koop ik ook op de p.c

BHedankt voor het bord ik bedoel die inhamingen in de onderkant

dat zie je in dit spel heel goed!

Maar weet dus nu dat het niet aan me t.v ligt ;)

bedankt man! :D

Geplaatst:

sorry hoor maar volgens mij zijn die inhamingen gwn 2 losse planken die niet precies tegen elkaar aan liggen.

of brabbel ik nou onzin. volgens mij niet hoor :rolleyes:

Geplaatst:

ik denk dat je onzin zit uit te kramen, want er zitten inderdaad van die kartelrandjes in, erg lelijk. Maar goed het is niet anders. we moeten het er maar mee doen, en anders moet je maar wachten op de pc of x box versie.

Geplaatst:

Nu we het over kartelrandjes hebben, ik hoop dat met GTA 4 eindelijk dat hoekerige in de wegen en spoorrails eens verleden tijd is, en bocht is nou niet mooi vloeiend, maar bestaat uit hoeken en dat vind ik toch ook wel jammer :(

Geplaatst:
Jij word wel vervend zeg, nieuwe ps met SA en nieuwe tv nog boven op...

Maar daar ging deze topic niet over :lol: Als ik het zo lees dan is het je t.v die voor die problemen zorgt want nieuwe ps2 zou het niet zijn, er is 0,01% kans dat er fabriekfout is en over SA denk ik hetzelfde. ;)

Ik heb een PSTWo en GTA en alle andere spellen werken perfect, dus het ligt niet daaraan.(PSTwo)

Geplaatst:
ik denk dat je onzin zit uit te kramen, want er zitten inderdaad van die kartelrandjes in, erg lelijk. Maar goed het is niet anders. we moeten het er maar mee doen, en anders moet je maar wachten op de pc of x box versie.

Damn, zitten jullie daar naar te kijken als je met hoge snelheid met een auto rijdt? Kannone! <_<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...