Jesperkaj Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hallo, ik wil graag de wegwijzers in GTA SA van de Autosnelwegen veranderen. Dit is alvast een voorproefje: More coming soon..... (Dit is pas mijn eerste dus aub niet afzeiken, tips zijn welkom.) Reageren
.Senne Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 voor een voorproefje vind ik dit toch best geslaagd hoor heb je al een exemplaar in-game geplaatst? en zo ja, kun je daarvan eens een screenie posten? ik vind een dingetje misschien beter anders kunnen, en dat is het zwarte kadertje rond de pijl. debuitenste kader is in het wit, dus misschien doe je die kader best ook wit dan.. als je ze allemaal wil gaan vervangen heb je best wel veel werk denk ik, als je altijd te tekst moet typen op elke aparte wegwijzer. KUTGW Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik ben eerst voorproefjes aan het maken en misschien in de toekomst dat ik ze ga vervangen. Een nieuwe, een afstandsbord met een nieuw design en fictieve afstanden. BTW de weg tussen Los Santos en Las Venturas had geen naam, dus ik heb hem Lv-Ls genoemd. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Dubbelpost: Een nieuwe waar ik trots op ben. Nr2 Bewerkt: 5 augustus 2008 door Blizzard Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Iemand?? Ingang/uitgang borden: Reageren
Farid. Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Iemand??Ingang/uitgang borden: Mooie borden, maar misschien is het handiger om die kruis of rood te maken of met een zwart randje want hij valt niet echt op. Voor de rest geweldig Farid Bewerkt: 5 augustus 2008 door faridjee Reageren
Vegeta Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Deze die je later hebt gepost zijn wel veel mooier !! Maar die eerste was gwn keilelijk ... Reageren
Arthis Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ze zijn best nice, maar ze zien er echt heel simpel uit. Kloot eens wat met blending options En die eerste, die heb je opgeslagen als .PNG. Als je de kwaliteit van een graphic echt wil vern*ken, moet je hem vooral als .PNG opslaan. Ik denk dat hij er als .JPG een stuk beter uit ziet. Niet meer als .PNG opslaan dus Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb alles opgeslagen als bmp. Bedankt voor de reacties, maar meer zijn ook goed. Reageren
Arthis Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb alles opgeslagen als bmp. Bedankt voor de reacties, maar meer zijn ook goed. Je vergist je, je hebt de eerste opgeslagen als .PNG. Kijk maar naar de link: http://img355.imageshack.us/img355/6531/wegwijzerzq5.png En als ik er naar nog een paar kijk zie ik dat je ze allemaal hebt opgeslagen als .PNG. Gewoon als .JPG opslaan. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Past dit niet beter in het modding forum? Omdat hij SA wil modificeren. Ontopic: Mooie Borden alleen die eerste vind ik echt ******Lelijk later werden ze velen malen mooier KUTGW Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Als je wil kan ik je het verkeersbord-lettertype sturen, zodat ze er nog meer op lijken. Roep me maar als je ze wilt. Hier is een voorbeeldje: Dit zijn dus de Nederlandse, oude en nieuwe stijl. De oude stijl wordt trouwenst in Amerika gebruikt. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 6 augustus 2008 door Flitskikker Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Bedankt voor de reacties. En Flitskikker, ik gebruik nu het lettertype Albany, die ik best wel fijn vind om hiervoor te gebruiken. Reageren
Rivel Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Mooi! Als je hulp zoekt, ik meld me aan. Ga je de oude borden vervangen? Of nieuwe zetten want iets zegt me dat het onmogelijk is ze te vervangen omdat ze hardcoded zijn. Dat zei Dutchy3010 toch ooit eens. Maar ik kan fout zijn, nou. Misschien kan je ook beginnen met van die wegwijzers te zetten als Downtown enzo... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.