Cruijff Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik snap daar dus helemaal 10x niks van Ik heb winRAR al op de pc staan, download de savegame in winRAR en vervolgens moet je dat bestand ergens heen plaatsen naar I:\Documents and Settings\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. En dan moet hij het doen, volgens de verhalen die ik hier lees. Dus ik start vol vertrouwen mijn GTA SA op, maar die savegame kan ik nergens terug vinden.. Zou iemand mij hier mee kunnen helpen, en wat ik eventueel fout doe? Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Je moet het rar bestand uitpakken en dan in die folder plaatsen. Reageren
Cruijff Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Je moet het rar bestand uitpakken en dan in die folder plaatsen. In winRAR of in I:\Documents and Settings\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files? Reageren
.Senne Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 als je winrar hebt, kun je gewoon rechts klikken op het gedownloade bestand, en dan bij de optie winrar in het rechter muisknop menu 'extract here' kiezen. dan gaat hij automatisch de bestanden die zich erin bevinden uitpakken, en normaal moet daar een .b bestand bij zijn. (bv. GTASAsf1.b) dat bestand is je savegame, en plaats je in de map /mijn documenten/san andreas user files. wanneer je dan naar load game gaat in de game, zou eht er moeten staan. je moet wel het savegame openen met hetzelfde nummer in het .b bestand (bij mijn voorbeeld dus savegame 1 in de lijst.) Reageren
Cruijff Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Dat is nu de folder ... zou hij het nu gewoon moeten doen, of moet ik nog iets met het GTASAsf1.b bestand doen? Edit: Hij doet 't al Bewerkt: 5 augustus 2008 door Cruijff Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Je bestand moet in een map staan, althans dat is bij mij wel zo. Kijk daar eens na, en anders verwijder alles en download het opnieuw en vraag live ondersteuning van een van de GTAForum leden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.