IvarProductions Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb PC geformateerd omdat er veel spyware en een virus op zat. al me programmas weer instaleren, Ik instaleer gta(heb officiele cd). wil gta opstarten , kzie een zandlopertje en zie dat hij naar de cd zoekt, Maar dan doet hij niks meer, heb gta al een paar keerd herstelt en opnieuw geinstaleerd, gezocht naar oplossingen op google. maar niks gevonden. kan iemand me hiermee helpen? Ivar. Bewerkt: 5 augustus 2008 door -Matthijs- Reclame voor eigen gewin is niet toegestaan. URL verwijderd. Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ik herken dit probleem, alleen bij mij komt het door kleine krasjes op de dvd-rom, heb jij hier toevallig ook last van? Doordat hij de Dvd-rom niet altijd goed kan pakken, door de beschadigingen komt hij bij mij vaak ook niet verder dan een zandlopertje. Meestal moet ik me Dvd-rom een paar keer erin en eruit schuiven en dan wil het soms nog wel eens lukken, maar beter kan je dan gewoon een nieuwe San Andreas kopen. Trouwens probeer eerst even je Dvd-rom met een schone zachte doek schoon te maken, vaak kan het ook nog zijn dat er wat vet vlekjes/vuil op je dvd-rom zit, die dit veroorzaken Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Nadat je je HDD hebt geformateerd en Windows hebt geïnstalleerd heb je vaak niet al je drivers up-to-date. Zorg er dus eerst voor dat je de nieuwste / laatste drivers hebt, en dan met name voor je grafische kaart. Reageren
IvarProductions Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Hoe kan ik kijken of mijn drivers up to date zijn:) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Door te kijken of er nieuwe beschikbaar zijn, logisch toch. Ga bijvoorbeeld naar de site van de fabrikant van je grafische kaart of laat windows zoeken naar nieuwe stuurprogramma's. Reageren
IvarProductions Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Me drivers zijn up-to-date:( Heeft nog niemand dit probleem eerder gehad? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.