Jump to content

Geld verdienen


Rivel

Recommended Posts

Hallo luitjes!

Ik speel nu VC weer opnieuw en ben nu op het punt gekomen dat ik bedrijven moet kopen. Nu, ik had net al mijn geld opgekocht aan wapens dus zit ik nu met nog maar 5000 dollar, kan iemand me een goede manier geven om snel veel geld te verdienen?

Mvg

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Een goede aanrader is de 'Vigilante', en dan het best met de Hunter. Vigilante kan net zolang worden gespeeld tot jij er klaar mee bent, de missie wordt niet automatisch afgebroken na level 12. Omdat je in de Hunter zit kun je de voertuigen makkelijk neerhalen met het machinegeweer dat eronder zit gemonteerd, en de politie kan je op die manier niet pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hee je kan ook gewoon de vigilante missies ofzo doen, en ondertussen loopt het geld waarschijnlijk bij Vercetti Estate op en als je geld verdient hebt met vigilante dan ga je gewoon eventjes naar Vecetti Estate en dan haal je daar weer geld op, en dan ga je weer verder met een andere zijmissie! ;)

Zo deed ik het in ieder geval! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb erg veel geld verdient door die ambulance missies te doen bij het ziekenhuis vlak bij de north point mall. Daar is het gebied namenlijk erg klein om mensen op te halen. (bijna allemaal op het strand)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...