Rivel Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hallo luitjes! Ik speel nu VC weer opnieuw en ben nu op het punt gekomen dat ik bedrijven moet kopen. Nu, ik had net al mijn geld opgekocht aan wapens dus zit ik nu met nog maar 5000 dollar, kan iemand me een goede manier geven om snel veel geld te verdienen? Mvg Rivel Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Doe de zijmissies (vigilante, paramedic...), krijg je ook geld mee. Reageren
Donwell Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Een goede aanrader is de 'Vigilante', en dan het best met de Hunter. Vigilante kan net zolang worden gespeeld tot jij er klaar mee bent, de missie wordt niet automatisch afgebroken na level 12. Omdat je in de Hunter zit kun je de voertuigen makkelijk neerhalen met het machinegeweer dat eronder zit gemonteerd, en de politie kan je op die manier niet pakken. Reageren
cj101 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 De firefichter is ook een aanrader want na een paar missies kun je echt veel geld verdienen. Reageren
Rivel Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ok, maar het probleem is ik kan nooit een hunter pakken. Ik geraak niet bij die heli op de legerbasis ik ben dan direct dood. Reageren
cj101 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Dan moet je er met een helicopter in landen dan zijn er geen soldaten. Reageren
Rivel Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 ja, maar hij staat er nu ook niet meer, hij staat toch helemaal in de achterste zone? Ik land er maar hij staat er niet. Reageren
cj101 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Ja maar heb je eigenlijk wel genoeg hidden packages of de 100% Reageren
StijnGTA Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 ja, maar hij staat er nu ook niet meer, hij staat toch helemaal in de achterste zone? Ik land er maar hij staat er niet. je kan ook de gewone missies doen? Reageren
Rivel Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Nou, 1 hidden package XD. Moet je er meer hebben voor dat ie spawnd? Reageren
Basssss Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Volgens mij 90 of 100. 90 voor een tank en alle 100 voor een hunter, maar... als je 100 HP's hebt kan de hunter ook op het heliplatform van Ocean Beach staan. Bewerkt: 5 augustus 2008 door Basssss Reageren
xxRolie. Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hee je kan ook gewoon de vigilante missies ofzo doen, en ondertussen loopt het geld waarschijnlijk bij Vercetti Estate op en als je geld verdient hebt met vigilante dan ga je gewoon eventjes naar Vecetti Estate en dan haal je daar weer geld op, en dan ga je weer verder met een andere zijmissie! Zo deed ik het in ieder geval! Reageren
cj101 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Je kan ook een paar keer de stunt chalange proberen in het stadion als je binnen zoveel tijd haalt krijg je 10000 of 50000. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb erg veel geld verdient door die ambulance missies te doen bij het ziekenhuis vlak bij de north point mall. Daar is het gebied namenlijk erg klein om mensen op te halen. (bijna allemaal op het strand) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.