xxRolie. Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2008 Van die parkeermeters omver rijden. Heel makkelijk en je krijgt er geld voor. Zo heel veel zal het niet zijn. Maar je hebt ook geen gedoe met de politie. Dus misschien is dit nog wel handig. (ps: Over die parkeermeters heb ik net ergens gelezen. Ik weet niet of het zeker is.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Je kunt ook met een bus langs de haltes gaan rijden. Het schuift niet veel maar je hebt niets van een tijdmeter dus je kunt rustig rijden waardoor je ook geen gedonder hebt met politie. Anders kun je ook nog taximissies doen. En, wanneer je bedrijven kunt kopen: begin klein. Begin met de Boatyard, dan de Cherry Poppers enzovoorts. De boatyard kun je na 2 dagen (in het spel), met dagelijks geld ophalen en wat simpele zijmissies als snel de Boatyard kopen. Met die missie kun je ook nog 6000 verdienen, dus dan hoef je alleen (nog) 24000 te hebben voor Cherry Poppers. Maar dan heb je met alleen de assets al 7000 per dag. En hoofdmissies verdienen ook stevig dus bijvoorbeeld de Love Fist missies kunnen ook goed zijn. En steek je geld ook niet in wapens enzo, maar kijk van te voren even op een kaart (van WikiGTA bijvoorbeeld) waar je het wapen van je keuze kunt vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Je kunt ook met een bus langs de haltes gaan rijden. Het schuift niet veel maar je hebt niets van een tijdmeter dus je kunt rustig rijden waardoor je ook geen gedonder hebt met politie. waar zitten die haltes dan? ik heb er nog nooit 1 gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 (bewerkt) Ze zijn ook niet makkelijk te herkennen aangezien het slechts smalle paaltjes zijn die op de stoep staan. Ik heb even een kaartje voor je opgezocht waarop alle haltes en routes vermeld staan. Verder vindt ik dit niet echt een goede manier om geld te verdienen, aangezien je met elke passagier slechts $5 verdient. Mijn persoonlijke favoriet om snel geld te verdienen in het begin van het spel zijn de Taxi Driver missies, omdat je met een bonus al snel in de $1000 verdient. Bewerkt: 18 augustus 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Je kan idd ook vigilante doen met hunter, mr hunter krijg je pas of na storyline, of 100 pakages... En als je de militaire basis binnengaat in een politiepak wordt je nix gedaan. Mr je kan ook gwn firefighter doen of paramedic, daar valt ook mee te verdienen. En anders taxi driver, is wel lollig als je 100 passagiers af heb gezet, wnt dan kun je ermee bunnyhoppen... Ik raad Taxi Driver aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 Ik en me vriend deden dan een tank cheaten, en dan kei lang die missie doen! Was echt een goede manier om geld te verdienen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 maar het nadeel daarvan is dat je dan geen 100% meer kan halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 maar het nadeel daarvan is dat je dan geen 100% meer kan halen Je bent natuurlijk niet verplicht te cheaten he. Je kan ook gewoon 90 Hidden Packages verzamelen zodat er een tank spawnt op de legerbasis, of natuurlijk een tank stelen bij een 6 sterren Wanted Level (wat iets moeilijker is ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 Je kan de Hunter gewoon makkelijk bij de legerbasis halen. Doe gewoon je politie uniform aan (die na de missie Copland in het politiebureau van Washington Beach ligt) en dan heb je geen last van de soldaten. Een andere manier om geld te verdienen is robberies het levert niet super veel op, maar het is een erg makkelijke manier om geld te verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 of meschien kun je ook gaan overvallen in het winkel centrum en precies als je 2 steren hebt trek je een ander paktje aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.