Bierbuikje Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hey hallo, ik zat in mta in een dm server ([DKR]) en ik had ineens een leuke skin ( :$ ), maja ik zoeken en het was nummer 145. Ik heel mta over de kop halen om het txd bestandje van 145 te achterhalen en ik heb gevonden dat het meisje "Drug Worker 2" heette. Toen ben ik in de imgtool in de player en de gta3 gaan zoeken naar "drug" maar ik kon het bestandje niet vinden. Zou iemand misschien weten waar ik het txd bestandje van de character genaamd "drug worker 2" in de dkr server nummer "145" voor mij kunnen vinden? Alvast bedankt Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Is haar dit ? WFYCRK Edit: Voor de toekomst: Open data\peds.id in notepad en zoek naar de regel die begint met 145. Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 (bewerkt) Om er zeker van te zijn dat ik de goede zoek, is het deze skin? Nadat ik met PedEditor door middel van het ID de naam achterhaald heb (WFYCRK) heb ik op diezelfde naam met IMG Tool in de 'gta3.img' gezocht en kwam 'wfycrk.dff' en 'wfycrk.txd' tegen, ik heb ze voor je toegevoegd: Alsjeblieft Edit: Oh, lol...nooit gezien Bewerkt: 5 augustus 2008 door VWO-er Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Thnx Dat is m allebij... Heel erg bedankt Patrick en VWO _O_ _O_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.